achterspoiler

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 997 achterspoiler

• Maker
    Discussie

• stefan
    Deelnemer

Heeft er iemand enig idee op welke snelheid de achterspoiler naar boven komt ? zelf zie je die van binnen niet bewegen… 🙄
      is dit tegen 80 , 100 of 120 km/u ? ❓

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)
      • Gents, what matters is not what you say…it’s what you do!

Life-begins.jpg

Ik kan mij niet herinneren dat ze op mijn schoot heeft gezeten.. Je zou het dan wel gemerkt hebben…..had je een paar maanden moeten wachten tot ze bekomen was en terug tevreden met wat er in Milaan in de aanbieding hing. :mrgreen:
            Van schroevendraaiers/bektangen in (achter)zakken weet ik helaas alles…. 😥

Harley G … dat zij mijn vrouw ook toen zij een keer op jouw schoot ging zitten. Ik herinner mij dat ze eraan toevoegde “dat zit zooo zacht. Als ik dit bij Sensa doe, lijkt het of dat die altijd een grote schroevedraaier in zijn broek zitten heeft, terwijl dat die eigenlijk nooit aan auto’s werkt he?!.” :mrgreen:

Ik ben nog geen 50 dus dat zit nog goed 😈

Harley, is dat dan met of zonder pilletje :happydance:

De mijne komt omhoog wanneer hij moet omhoog komen. :coolness: Meer moet dat niet zijn. :drink:

Ik reed vanochtend achter een Panamera, en daar kwam de spoiler omhoog rond de 90km/u. Het hangt dus inderdaad af van model tot model.

Ik denk wel dat er lichte verschillen zijn bij de generaties en modellen.

In mijn 981 zie ik het ding omhoog gaan. Bij normaal versnellen, bv na een oprit op de snelweg, zie ik dat bij 130 km/u gebeuren. Officieel is het 120 km/u maar dat heb je enkel als je een paar tellen die snelheid aanhoudt. En wie doet dat nu in een Porsche? :engeltje:

XXX

De mijne staat altijd omhoog :happy:

From my owners manual (GTS 997.2):

“The limits for automatic extension and retraction of the spoiler depend on various circumstances (e.g. Driving speed, engine compartment temperature).

If automatic control fails, a warning message is displayed by the on-board computer.

Engine Compartment temperature under 55°C: Spoiler extends at 120 kmh and retracts at 60 kmh.

Engine compartment temperature over 60°C: Spoiler extends at 80 kmh and retracts at 30 kmh.”

maar sommige eigenaren monteren een andere sturing waardoor deze standaardwaarden anders liggen, dus als je geen gopro hebt, dan kan je altijd met ductape een tijdelijke antenne monteren die je in je spiegel wel kan zien hoe het met jouw auto nu precies zit.

BDBspoiler_indicator.jpg

Ive

Ja Harley, ik dacht ook eerder, maar heb het eens getest met mijn GoPro op de kont geplakt en is pas bij 130
                              Mss omdat het een S is, Geen idee :wtf:

Omhoog op 120 km, omlaag 80 km.
                                Deju, crossby ge waart me juist voor.

Volgens de handleiding is het 120km/u en 80km/u

[quote=”Ive” post=229606]Bij mijn boxster komt deze pas op 130km/uur omhoog en rond de 80km/uur weer omlaag[/quote]
                                    130? Die van mij vanaf 100 dacht ik.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.