advies bij aankoop 911 targa

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Mening advies bij aankoop 911 targa

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 112)
      • Komt inderdaad nog wel wat bij om dit allemaal te laten maken.
        En wie weet wat kom je dan nog tegen.

Ik vind de wagen serieus aan de prijs.

Is wel meer bij hem het geval. De rode sc ( die met de rode zetels) die nu te koop staat aan 17.000€ en hier op het forum al besproken is stond hiervoor bij hem te koop aan 19.911 dacht ik.

http://nl.kapaza.be/limburg/mooie-porsche-911-3-0-sc–geen-invoer–76972236.htm

De verkoper van nu vertrouw ik voor geen haar. Op 09 augustus laat hij me weten dat er geen roest
        aan is, en u ineens wel? :bounce:

Wetende dat deze wagen dan een aantal maanden te koop stond voor 15.000 in Aarschot.

Wat is jullie mening over deze:
          http://www.bulen.be/index.php?id=119

Ziet er goed uit, maar wat brobbels onder de lak aan de drempel (bestuurderskant), 1 kleine bult op de lak en een kras tgv. een kleine tik . Herlakken zal snel een paar duizend euro kosten vrees ik?

Alle drie op eerste zicht o.k. Geef mij dan maar die 3.2

😉 😈 😉

Voor mij die 1ste :up: :up: :up:

Hallo,

Nog 3 exemplaren gevonden op autoscout24. Wat is jullie mening?

link 1

link 2

link 3

Gr
                Bas

Tip van de dag lijkt het!

Een dingetje, ziet uit als een turbo (met taartschep), maar is dat blijkbaar niet…

Lijkt me ook dat een goeie Turbo nooit gaat vervelen.

Ik heb hem 13 jaar met veel plezier in mijn bezit gehad maar nu is het tijd voor iets anders.

Ik denk dat de eigenaar niet op de hoogte is van de hedendaagse 3.2 prijzen 😉

das een koopje of mis ik iets?

klikhierop van een particulier

Wim

[quote=”bladerunner” post=139482]Is dat geen Catalaanse nummerplaat Wim. :happy:[/quote]

Was van een of andere diplomatieke pief die in ons land verbleef.

Maar weet ook niet van waar deze stikker afkomstig is. 😳

Wim

Was van een of andere diplomatieke pief die in ons land verbleef.

Maar weet ook niet van waar deze stikker afkomstig is. 😳

Weer wat bijgeleerd. :up:

Nog niet zo oud? In autojaren ben ik de oldtimerleeftijd toch al gepasseerd. :mrgreen:

Is dat geen Catalaanse nummerplaat Wim. :happy:

Wim

[quote=”WES-RS” post=139457]Als ik mij niet vergis kan deze nummerplaat gewoon aangevraagd worden als de wagen oldtimer is…[/quote]

Klopt maar letters zijn dan meestal DE, AE of AY op de nummerplaat.
                                  Deze heeft nog gewoon zijn originele plaat als waar hij toen op geleverd is en die waren in die tijd blauw met witte letters, was voor het gele tijdperk.

Maar je bent nog niet zo oud hè Wes, dus kun je niet alles weten. 😉

Deze hieronder die wij gekocht hebben is Nederlands geleverd, en van 2de eigenaar gekocht, met origineel slapend kenteken. :coolness:

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 112)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.