advies bij aankoop 911 targa

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Mening advies bij aankoop 911 targa

7 reacties aan het bekijken - 106 tot 112 (van in totaal 112)
    • Hooguit een probleem voor de restwaarde denk ik, zolang montage maar goed gedaan is. Geen matching numbers tot daar aan toe maar ik persoonlijk zou toch graag de juiste motor voor dat jaartal hebben. Als je een 3.2 wilt hebben kan je beter een recenter model zoeken. Heb er net zelf eentje gekocht van ’88 (coupe).

Ondertussen was die targa al weg voordat ik het nummer kon intoetsen…
        Ik zag overigens nog een targa staan: interieur ok, op het eerste zicht van buiten ook ok, targadak ok, jaar 1976 maar met een 3.2 motor ipv 2.7. Is dit een probleem ?

Ga gewoon eens kijken en vergelijken. :salut:

bedankt voor de feedback
            Waarom zou je de tweede niet adviseren? Ik zie als leek niet waarom de 2de niet?
            Groeten
            Bas

Alvast bedankt voor het advies. Wat zie ik (als leek) niet bij de 2de? (waarom zou je hem niet adviseren?)

De eerste ziet er idd. op foto en tekst de moeite uit. :applaus:

De laatste is een omgebouwde Targa want in ’78 bestonden geen cabrio’s.

De eerste is een bezoekje waard. De andere twee lekker laten voor wat het is.

7 reacties aan het bekijken - 106 tot 112 (van in totaal 112)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.