Advies bij aankoop 924

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Mening Advies bij aankoop 924

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 56)
    • hoi , excuses om het topic effe te gebruiken maar wou niet onnodig een nieuw aanmaken , ik vroeg me af waarop letten bij het aanschaffen van een 924/944 , en is het haalbaar met een beginbudget van 4k-5k€uries om hieraan te beginnen? thnx in advance !!

thuis niks gezegd, motor verkocht en thuis gekomen met boxsterje, madam eerst blij dat ik stopte met motorrijden maar van haar melk als ik haar meenam om een bezoekje te brengen aan een man die toevallig zijn auto verkocht, viel dat even mee zeg. Eenmaal daar was ze helemaal verkocht, het was super weer en met het dak er af toertje gedaan, mocht zelf eens rijden en hopla, in de sakosj, nu is het af en toe klagen over de onderhoudskosten ma ja, voor wat hoort wat. Auto had 6 jaar geen grote beurt gehad, gevolg 1980€ voor eerste groot onderhoud bij Porsche drogenbos. Nu weet ik tenminste dat hij in orde is op een paar kleine details na.

😀

De oude liefde heeft gewonnen van de nieuwe …
          Blijkbaar was ik nog ni echt over mijne Kever over,en meer dan 10j na dat ik ze verkocht had,gisteren voor 99% dezelfde gevonden. *luv

Toch bedankt iedereen om mee te zoeken/denken, en De_Koen om ze mee te gaan halen gisteren…uwen bak moogde volgende week verwachten ! :drink:

Gisteren de nieuwe aanwinst van JKeporsche gaan halen…
            enkele tips

Het is rood, luchtgekoelde boxer motor, torsievering rondom

de rest mag hij zelf vertellen :happy:

proficiat :up:

proficiat met je mooie aankoop

proficiat, leuke auto!

[quote=”steri2311″ post=125868]Bij de eerste verkeerslichten na het ophalen van de auto,
                    stopte er al iemand langs ons om te vragen of die te koop was. :D[/quote]

😀

Ik was het niet 😀

Eerder deze week toevallig wel naar net dezelfde gaan kijken,maar motor klonk niet gezond … 🙄

Bij de eerste verkeerslichten na het ophalen van de auto,
                      stopte er al iemand langs ons om te vragen of die te koop was. 😀

XXX

Proficiat, een Grand Prix witte, leuk projectje 😀

[quote=”steri2311″ post=125846]De deur rechts voor heeft een deukje+lak af en de spoiler vooraan heeft een bluts. Voor de rest is die strak, na een wasbeurt zal misschien hier en daar wat meer aan de oppervlakte komen maar ik denk dat dit heel goed gaat meevallen.[/quote]

Valt toch goed mee he ! Kheb er al ander gezien … 😥 😀

Eens goed wassen,clayen en polieren en tis weer een nieuwe 8)

De deur rechts voor heeft een deukje+lak af en de spoiler vooraan heeft een bluts. Voor de rest is die strak, na een wasbeurt zal misschien hier en daar wat meer aan de oppervlakte komen maar ik denk dat dit heel goed gaat meevallen.

Ziet er inderdaad een redelijk strakke wagen uit. Als je deze eens goed wast gaat het een heel ander zicht zijn. Proficiat en veel plezier ermee!

Proficiat met de 924S !
                                :up:

Zo op foto ziet hij er onder het stof wel strak uit. Onderkant vooraan blijkbaar weinig te lijden gehad. Eens goed opkuisen…
                                  Proficiat!

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 56)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.