AE Cars

• Maker
    Discussie
  • Heb vier (!) dagen geleden per e-mail info opgevraagd i.v.m. Cayman bij hen te koop.
    Niet de minste reactie op gekregen. Toffe medewerkers, toffe garage, schitterende service.
    Zullen er aan mij nooit één verkopen.

8 reacties aan het bekijken - 16 tot 23 (van in totaal 23)
    • ik vind dat elk bedrijf dat de moeite doet om op zijn website een info@…. aan te maken ook maar moet antwoorden.
      En dat kan zelfs automatisch indien je niet wil antwoorden.
      Maar als je de moeite niet wil nemen om via mail te antwoorden, haal dan uw info@…. adres weg.
      Back to the past en bellen dan

+1 Wim

Is hier niet anders op de zaak en dan spreken we nog niet van al de SPAM!

Maar als je extra info vraagt over een wagen die ze verkopen, info die niet bij hun specificaties staat, verwacht je toch een reactie terug. :popcorn:

Wim

Ik begrijp jullie frustratie over de mails, maar kan vertellen dat sommige mails ook niet eens waard zijn om te antwoorden als je ziet wat er gevraagd wordt.
          Deze morgen ook weer een: Hey, wat kost dat om een auto te restaureren, wat moet ik hier mee aanvangen :think:
          Dus antwoord is dan: graag wat meer info van de auto, en kosten variëren van € 5000,00 tot € ………………..!!

Had deze morgen weer 17 mails op de zaak, en is een geluk dat ik dit doe voor Timo want anders komt er voor hem geen tijd meer voor te werken, want zit je gewoon een paar uur voor achter de computer.
          Je steek je tijd erin, en van de 10 die je beantwoord krijg je misschien 2 reacties terug, en dat mag dan wel………niks meer van de andere kant horen. 🙄

Blijkt bij ons gewoon dat mensen die iets willen even binnen springen of bellen wel meestal de serieuze zijn.

Hier ook enkele maanden geleden een mailtje verzonden, tot op heden nog geen reactie :think:

blij met je kapotte stofzuigen? Dan hebben ze je toch kunnen helpen :happy:

XXX

Ben daar samen met PDS eens binnen gegaan toen hij op zoek was naar een andere Porsche. Daarovenop had hij daar al eens gekocht. Niet één verkoper nam de moeite om ons aan te spreken dus zijn we na 15 minuten terug doorgegaan om dan in Nederland een witte kapotte stofzuiger te gaan kopen 😮

Ik heb hen maanden geleden gemaild om te vragen of velgen, door hen aangeboden via Kapaza, nog beschikbaar en dus te bekijken waren.
                  Eveneens nooit antwoord gekregen. 🙁
                  Daarna telefonisch info gevraagd. Ja, de velgen waren er nog. 🙂
                  Bij aankomst bleken ze, na een flinke zoektocht, niet aanwezig in de garage maar in een opslagplaats niet ver van RS Motors.
                  (en in minder goede staat dan de foto’s lieten vermoeden, maar dat terzijde)

Zij geven toch meer dan voldoende info over hun wagens op hun website !! indien zij een cayman hebben staan die mijn interesse heeft dan ga ik daar wel een kijkje nemen dit geeft je toch een beter beeld dan een mailtje .

8 reacties aan het bekijken - 16 tot 23 (van in totaal 23)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.