Home › Forum › Zeverhoekje › Afspraak maken ……
- Dit onderwerp bevat 20 reacties, 12 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 15 jaren, 10 maanden geleden door ironpatje.
-
MakerDiscussie
-
16 oktober 2008 om 14:31
maandag een afspraak: om 12.30u ging er iemand van Belgacom langskomen
om 12.20u belt hij om de afspraak te verplaatsen naar woensdag 09.30u…..dinsdag een afspraak: om 13.00u ging er iemand komen voor uitleg te geven over verwarmen met zonneënergie
om 14.00u zelf gebeld om te vragen waar ze bleven……
antwoord was : ach ja, we komen binnenkort, vandaag ging niet…..woensdag een afspraak: om 09.30u met die kerel van Belgacom…..
om 11.50u zelf naar Belgacom gebeld met de redelijk duidelijke mededeling dat ze niet meer moesten komen………..
voor mijn part steken ze hun Belgacom TV in hun g@……👿 👿 👿
-
MakerDiscussie
-
en vandaag gingen die van belgacom nog ne keer afkomen (afspraak aangenomen door mijn slimmere wederhelft 🙄 ) om 11.00 u
‘t is bijna 12.00 u en nog altijd niemand gezien 👿
Nooit iets ontvangen. Maar zij beweren nu “ondanks eerdere rappels …”
Zo is het natuurlijk eenvoudig. Maar heb ondertussen al op een ander forum vernomen dat ESSENT wel meer van deze praktijken gebruikt.Maar lig er niet wakker van. Alles naar advocaat gestuurd. Hij was heel simpel in zijn uitleg : er is nooit een contract getekend en ik ben op mijn naam altijd klant gebleven bij ELECTRABEL dus ze hebben nul,nul om zich op te staven. Ben benieuwd hoe ze gaan reageren als dit in een krant of tijdschrift gaat komen. Paar brieven hiervoor verstuurd 😈
Heb je ooit die facturen van Essent ontvangen waarvoor nu betaling geëist wordt ? En erop volgende betalingsaanmaningen ? Zo ja, waarom gewacht tot er een deurwaarder aan je deur stond om te reageren ? Aangetekende brieven moesten m.i. naar Essent gegaan zijn.
[quote=”fdeville”:snmq4vpk][quote=”Audiotronics”:snmq4vpk]Die advocaat heb ik al afgeblaft en de deurwaarder die de dagvaarding bracht zal ook wel eens nadenken alvorens een tweede keer op de oprit te komen 👿 (was bijna op VTM geweest 😆 )[/quote]
Dat zal niet veel helpen. Waarom stuur je niet gewoon een aangetekende brief waarin je zegt dat je niet akkoord gaat en de reden waarom ? Dan zou je er normaal niets meer van mogen horen.
Tenzij je echt je fakturen niet betaald natuurlijk… 😆 😆 😆 [/quote]Aangtekend schrijven verstuurd maar advocaat leest dat precies niet. Die denken alleen maar aan hun kassa en een dagvaarding brengt hun meer op. Wordt tijd dat ze die mannen eens wat manieren leren 😈 . En facturen niet betalen? Zou wel straf zijn. Gaan betalen voor iets dat je nooit gevraagd hebt en ik betaal elke maand ELECTRABEL.
Is misschien nog een idee 💡 Iedereen een factuur gaan sturen voor verkoop van een GSM en dan maar dagvaarden 🙄
[quote=”Kustom creations”:3crbhez8][quote=”Steady Eddy”:3crbhez8]Leraars = kruising tussen mol en krokodil.
(voor de niet-biologen: kijk naar de bek en naar de voorpoten – om het nog een beetje spannend te houden zeg ik niet bij welk dier)[/quote]
ne luiaard ??? 😆 😆 😆 😆 😆 [/quote]Oplossing: ze hebben een klep als een krokodil om het uit te leggen, maar als er moet gewerkt worden staan hun handen als de poten van een mol = naar buiten 😉
Anoniem22 december 2008 om 21:00[quote=”Audiotronics”:3d0otoxo]Die advocaat heb ik al afgeblaft en de deurwaarder die de dagvaarding bracht zal ook wel eens nadenken alvorens een tweede keer op de oprit te komen 👿 (was bijna op VTM geweest 😆 )[/quote]
Dat zal niet veel helpen. Waarom stuur je niet gewoon een aangetekende brief waarin je zegt dat je niet akkoord gaat en de reden waarom ? Dan zou je er normaal niets meer van mogen horen.
Tenzij je echt je fakturen niet betaald natuurlijk… 😆 😆 😆Afspraken maken? Mijn vrouw kreeg van ESSENT een brief tot betaling van achterstallige facturen voor levering elektriciteit in 2005/2006 ❗
Maar elektriciteitsfacturen staan op mijn naam en ik ben al bijna 10 jaar continue klant bij ELECTRABEL ❓ Nu brief van hun advocaat gehad en uiteindelijk >>> DAGVAARDING 🙄 (die advocaten lezen de brieven die je opstuurt niet eens. Kassa kassa denken die en direct deurwaarder)Nooit geen telefoontje of ook maar één brief van ESSENT ontvangen.
En dan telefoneer je naar ESSENT en het antwoord van ESSENT : “betaal gewoon die 624 EURO en je bent er vanaf” ➡ en dan moet een mens kalm blijven om geen ongelukken te begaan. Die advocaat heb ik al afgeblaft en de deurwaarder die de dagvaarding bracht zal ook wel eens nadenken alvorens een tweede keer op de oprit te komen 👿 (was bijna op VTM geweest 😆 )[quote=”Steady Eddy”:1o5agifd]Leraars = kruising tussen mol en krokodil.
(voor de niet-biologen: kijk naar de bek en naar de voorpoten – om het nog een beetje spannend te houden zeg ik niet bij welk dier)[/quote]
ne luiaard ??? 😆 😆 😆 😆 😆Leraars = kruising tussen mol en krokodil.
(voor de niet-biologen: kijk naar de bek en naar de voorpoten – om het nog een beetje spannend te houden zeg ik niet bij welk dier)Mijn schoonzus is kleuterleidster…
Is al meer op ziekenverlof geweest dan dat ze ooit gewerkt heeft…En als ze dan al eens werkt inderdaad klagen over stress…
Zwijg mij erover…. 😈
Maak je niet druk Koentje, als die (lui) echt een keer moeten werken hebben ze gelijk een burn out, 💡
[quote=”ironpatje”:py5szp0t]m’n schoonbroer is ook leraar, en die heeft er ook geen gedacht van hoe het is om echt te werken 👿 👿 [/quote]
Zuster en schoonbroer ook leraar en die denken dat ze met hun 20 uur lesgeven ook de pannen van het dak werken, goh en dan die voorbereidingen die ze thuis nog moeten doen. Als ik dan laat horen dak 5x zoveel uren draai op een week dan is dat de normaalste zaak in de wereld want ik heb er voor gekozen. Leraars 🙄
‘k sta deze week met de nacht,
m’n vrouw had de vroege,
onzen Thomas moest vandaag om 11.00 u in de kerk zijn om te oefenen (zingen tijdens de kerstviering…..)
ik sta daar (met nog wat kinderen en hun ouders) te wachten en om 11.25 u naar de juf gebeld,
met de vraag waar ze blijft……
krijg ik het antwoord: eigenlijk hebben ze al genoeg geoefend, ja het zal vandaag niet doorgaan 😯
ik vraag me af dat het zoveel moeite is om de mensen dan te verwittigen ??????
(m’n schoonbroer is ook leraar, en die heeft er ook geen gedacht van hoe het is om echt te werken 👿 👿 )(ps, ik ben echt pissed off……..kerstviering ???? ik stuur ook m’n kat, zonder te verwittigen……)
Zwijg me stil .
Toen ik de zaak hadwas dat ook zo .
Vroeger alles dadelijk geleverd .
De laatste 2 jaar moest je eeuwig wachten en constant achterna bellen voor onderdelen .
De klanten geraakten dat beu en jij was de dupe .
En die firma’s durven dan bestelde en dan geannuleerde onderdelen 9 maanden na annulatie ineens leveren 👿
En maar klagen , maar blijkbaar wilen ze niets verdienen 😥ach op mijn werk is vorige week schrijnwerker nummer 9 zijn opwachting komen maken, ze moeten een deur of 3 komen plaatsen en enkele binnenramen in de kantoren… ze meten alles op en dan… niets meer… mijn baas probeert zo al 9 maanden een schrijnwerker te vinden om de boel af te werken, en als ze per ongeluk dan hun telefoon eens opnemen omdat je ze anoniem belt , dan zeggen ze , jaa t is heel druk maar vanavond heb je zeker je offerte… en weer niks meer.
zeg dan toch gewoon, dit brengt me te weinig op, of ik heb er geen tijd voor, of geen zin in… het is tegenwoordig echt erg…
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.