Afspraak maken ……

Home Forum Zeverhoekje Afspraak maken ……

• Maker
    Discussie
  • maandag een afspraak: om 12.30u ging er iemand van Belgacom langskomen
    om 12.20u belt hij om de afspraak te verplaatsen naar woensdag 09.30u…..

dinsdag een afspraak: om 13.00u ging er iemand komen voor uitleg te geven over verwarmen met zonneënergie
    om 14.00u zelf gebeld om te vragen waar ze bleven……
    antwoord was : ach ja, we komen binnenkort, vandaag ging niet…..

woensdag een afspraak: om 09.30u met die kerel van Belgacom…..
    om 11.50u zelf naar Belgacom gebeld met de redelijk duidelijke mededeling dat ze niet meer moesten komen………..
    voor mijn part steken ze hun Belgacom TV in hun g@……

👿 👿 👿

5 reacties aan het bekijken - 16 tot 20 (van in totaal 20)
  • Anoniem

Probeer eens in brussel (elsene) in het nederlands een internet aansluiting aan te vragen bij VOO (vroeger brutele). Via de website 2x geregistreerd, geen reactie gekregen. Men zou me nochthans bellen…niets gehoord gedurende 3 weken. Dan maar telefonisch geprobeerd op hun verschillende nummers (0800/… en 078/…). Als je als taalkeuze NL neemt, dan krijg je, zelfs na een half uur wachtmuziek (ik heb de telefoon gewoon laten open liggen) niemand aan de lijn. Na 2 weken proberen het lumineuze idee gehad om eens in het frans te proberen. En wat bleek: na 2 minuten had ik iemand (in het frans natuurlijk) aan de lijn. Heb zo dan maar mijn bestelling geplaatst, volgende week gaan ze installeren….

tja soms loopt belgacom echt niet zoals ze beloven werk in de beveiligings sector en ben dus al jaren afhankelijk van de bereidwilligheid van belgacom

allereerst om bepaalde systemen indienst te zetten eijn we afhankleijk van de telefoon lijn als mede om signalen over te seinen en reglmatig worden we geconfronteerd met telefoon probelem ik verzeker u dat dat geen lachertje is belgacom steekt het op onze aparatuur en wij zijn afhankelijk van belgacom om adsl D kanaal te testen bijvoorbeeld nu wil het lukken dat bijna elke keer dat de belgacom technieker buiten gaat de schuld op ons gestoken wordt

maar wonder boven wonder is de dag nadien het probleem plotseling verdwenen

nu heb ik recentelijk een internet aansluiting van adsl laten plaatsen en moet toegeven dat ik 300 % content ben vrijdags aan gevraagd en nog geen week later op donderdag 18.00 u was alles geregeld en actief

succes

vandaag een brief gekregen van Belgacom

“Geachte heer, mevrouw,
          Bij een recent contact met onze klantendienst ( welk contact, m’n telefoontje om te vragen waar ze bleven ?? ) besloot u om terug te komen bij Belgacom. ( wie zegt dat , ik zeker niet !!! )
          Gefeliciteerd! Met deze beslissing kiest u resoluut voor kwaliteit en comfort. (?????) …….”

ze vragen mij om zo snel mogelijk Scarlet op te zeggen …….
          enz, enz,…..

Behalve overmacht kan ik er ook niet mee lachen als mensen niet op de afspraak zijn…..mijn conclusie is zeer snel gemaakt dan ! Ik handel alleen met correcte mensen 😉

deze trend van afspraken niet nakomen merk ik de laatste tijd ook meer en meer op…

om je dood in te ergeren ❗

5 reacties aan het bekijken - 16 tot 20 (van in totaal 20)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.