- Dit onderwerp bevat 14 reacties, 6 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 9 jaren, 11 maanden geleden door .
-
Discussie
-
25 augustus 2014 om 18:09
Omdat ik op m’n spoiler onderdeel moet wachten ben ik aan iets anders begonnen…
Sorry trouwens voor alle vragen, ik ben uit eerlijke schaamte en oprechte support net donor geworden 😉Mijn zijruit (passagierskant) sluit niet volledig. Vooral bij hoge snelheden, tja, genereert dit wel wat lawaai! En omdat het een cabrio is, is het uiteraard beter dat de zijruit volledig afsluit. Het gaat over niet veel, <5mm, maar toch genoeg om te trachten op te lossen.
Ik heb het deurpaneel etc verwijderd en dan zie je zoiets als op de eerste foto. De enige bouten waar je volgens mij mee kan spelen zijn nr 1 en nr 2. Nr 1 is naar ik vermoed bedoeld om links/rechts af te stellen, en Nr 2 is om de hoogte af te stellen. Op foto 2 is dit duidelijker te zien. Nr 2 is een soort stopdeeltje dat glijdt in een rail en als de ruit volledig omhoog is houdt dit de ruit tegen. Ik heb Nr 2 echter volledig naar links gezet, zodat de arm helemaal omhoog gaat, maar de ruit gaat geen milimimeter hoger 🙁
Er lijkt iets anders (?) ze tegen te houden...Ik heb ook wat met Nr 1 gespeeld, in combinatie met Nr 2 etc, maar ik kan eigenlijk niets veranderen aan de ruit.
Ik doe duidelijk iets verkeerd, maar als ik naar foto 3 uit de PET kijk, zie ik niet meteen wat ik nog kan proberen om de ruit hoger te krijgen (ter info, bout nr 4 is de Nr 1 op de foto en de andere nr 4 staat iets naar links)
Vraag is dus wie hier ervaring mee heeft en wat tips wil geven... Ik vermoed dat andere 911's hetzelfde systeem gebruiken dus dit is geen 993-only onderwerp (maar toch maar hier gepost).
Dank alvast voor de hulp!!
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.