Afstorten van computer

Home Forum Porscheforum mededelingen Afstorten van computer

• Maker
    Discussie
  • Hebben andere mensen hier hetzelfde probleem ?

Daarnet voor de derde keer op rij dat wanneer ik hier op het forum zit dat mijn computer ineens afstort . Zwart scherm , blauw scherm met witte lettertjes en een counter en dan volledig afsluiten .
    Daarna moet ik de computer terug opstarten .

Het bizarre eraan is dat het telkens is als ik hier op het forum ben en berichten wil lezen (lees scrollen naar onder)
    Dan doet er eerst niks en na twee,drie keer op scrollen te drukken het afsluitscenario .

6 reacties aan het bekijken - 16 tot 21 (van in totaal 21)
    • Inderdaad, is zeker geen probleem met het forum maar met je PC 😥

Als je snel bent kan je nog een nieuwe hebben als kerstcadeau 🙄 😳

zoals mushroom zegt is het een bsod waardoor de computer vastloopt, oorzaak kan van alles zijn ook hardware, heb het ooit gehad met een nieuwe PC waar 1 geheugenchip kapot was en waardoor hij om de haverklap crashte (telkens hij naar dat geheugen schreef/opvroeg).

Ik ben hier automatisch ingelogd maar moest daarnet toch opnieuw inloggen, nog niet eerder gehad. :wtf:

Wim

Hier ook geen problemen Koen, en kan je helaas niet verder helpen.

Je krijgt een fameuze BSOD (blue screen of death), komt gratis met elke Windows! :first:

Als je nog eens eentje krijgt moet je effe de “stop code” noteren 0X000000… en die dan eens googelen. Kan zijn dat je iets nieuws geïnstalleerd hebt van drivers ofzo waar Windows niet echt happy mee is, kan geheugenprobleem zijn, of… erger: de disc zelf.

heb ik nog niet voor gehad, maar ik zit achter een mac op firefox…

6 reacties aan het bekijken - 16 tot 21 (van in totaal 21)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.