airco

• Maker
    Discussie
  • Bestaat er de mogellijk er om 911 van 1985 te voorzien van een nieuw airco al is de wagen nooit voorzien geweest van een airco.MVG Jacques

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
    • En bovendien nog handig ook als je een paar wagens moet verplaatsen in de garage,
      contact aan en stuurt eens zo vlot 🙂

Wim

Quanta Costa? 😕

Er stond een artikel in het boekje porschescene .Ik heb naar die personen gemaild en besteld.
            Werd geleverd met montage instructies.
            De montage neemt een paar uurtjes in beslag.
            Werkt geweldig uitstekend en naargelang hoe vlugger je rijd hoe minder de servo werkt .
            Ik denk bij zo een 30 km is het reeds volledig uitgeschakeld.
            Om er rustig mee rond te rijden of zoals wij met de porsche op verlof gaan is dit gewoon perfect.

[quote=”jacques911″ post=128813]Men heeft mij heel de technische info gegeven om de airco te monteren.Is een geweldige grote klus en heb besloten het daar bij te houden.
              Ondertussen wel een elektrische servo sturing gemonteerd waar ik wel geweldig veel geniet van heb.
              Groeten jacques[/quote]

info Jaques, info over die servo sturing? :driver:

Men heeft mij heel de technische info gegeven om de airco te monteren.Is een geweldige grote klus en heb besloten het daar bij te houden.
                Ondertussen wel een elektrische servo sturing gemonteerd waar ik wel geweldig veel geniet van heb.
                Groeten jacques

Wim

Héééééé Guido, leuk je ook weer te treffen hier, als is het maar door een antwoord. :happydance:

Ik heb airco in mijn ’86er ingebouwd. Ik kan de volledige originele installatie van Cabrio Wim overnemen. Ik kan je vertellen dat het een heel karwei is geweest, met hier en daar wat improvisatie. De bekabeling tot aan de motor ligt er, in de kofferruimte moet je het zelf verzorgen, zorg dat je hiervoor de originele kabelboom te pakken krijgt!! Bij van Zweeden hoef je het niet te vragen, daar ben ik toen ook geweest. gewoon internet in de gaten houden werk het beste en de condensors zijn beter gewoon nieuw te bestellen bij Hella, evenals het droogreservoir. Voor vragen en/of tips mag je me altijd benaderen

zou er geen nieuwere versie van airco bestaan voor een luchtgekoelde auto we zijn nu minstens 25 jaar verder

Van Kessel of van Zweeden even bellen. Misschien hebben zij nog een compleet systeem liggen.

Geen enkel aircocenter die zich bezighoud met een luchtgekoelde versie .
                          Niemand van de experts hier die een oplossing zou kunnen hebben .Nog maar 1 degelijk antwoord gekregen ,en die rond 7 duizend euro draaide welk ik er persoonlijk iets te veel vind.

Je kan airco steeds achteraf laten inbouwen in een speciaal aircocenter. Even Googelen voor de dichtsbijzijnde in jouw buurt.

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.