alarm Boxster

• Maker
    Discussie
  • Deze winter zal de Boxster in mijn garage overwinteren, nu had ik graag het alarm afgezet, dit gaat steeds af als je de deur opent of je hand in d eopen ruimte steekt want hij staat open in de garage, hoe kan ik het alarm desactiveren??

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
    • Die lampjes zouden na een tijdje moeten uitgaan.

Dank voor jullie weiselijke info 😉 maar wat ik gister ook nog probeerde was, sleutel van het kontactslot en gewoon sluiten en niet op slot! maar dan blijven constant de binnenlampjes in de deuren branden 😕 hoe kan dit nu weer???

Dak sluiten en druppel lader er op zetten en dan heb je geen problemen.

WB

Neen hoor…..je kan de kap halfweg stilzetten en dan even de vouw goedleggen…………… 💡
            Er zit trouwens normaal een soort doekje bij de wagen om tussen de plooi van je raam te steken als het dak open open gaat, om krassen aan het raam te vermijden vermoed ik……..
            Kzou het dak toch zeker ook toelaten wegens hoger aangehaalde punten!!!! (+ kans op schimmelvorming mocht het dak niet helemaal droog zijn of je garage niet de juiste temp. heeft………… 😯 ❓ )

inderdaad, best het dak sluiten zodat de kap onder spanning staat, want je hebt ook nog een model met plastic ruit… en die kan lelijke plooien vertonen indien ze langdurig opgeplooid zit!! Porsche zelf raadt aan om de kap (en vooral het ruitje!) met de hand te plooien terwijl de kap bediend wordt (om zo geen valse plooien te hebben), maar wie doet dat? Je moet trouwens al minstens met twee zijn als het om een electrische kap gaat…

[quote=”daniell”:2pwnlzap]Deze winter zal de Boxster in mijn garage overwinteren, nu had ik graag het alarm afgezet, dit gaat steeds af als je de deur opent of je hand in d eopen ruimte steekt want hij staat open in de garage, hoe kan ik het alarm desactiveren??[/quote]

Als ik jou was zou ik het dak van je boxster sluiten tijdens zijn winterslaap, zodat het dak onder spanning staat want dit is altijd beter dan wanneer je het laat open staan!

desactiveren van je alarm? batterij ontkoppelen zal wel het eenvoudigste zijn zeker?

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.