Alarmsysteem op 3.2 1988

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 Alarmsysteem op 3.2 1988

• Maker
    Discussie
  • Hallo :driver:

Ik ben van plan om mijn wagen extra te beveiligen.
    Heeft er iemand ervaring met het bijplaatsen van een alarm eventueel met trackingsysteem?

Dank voor de tips… 😀

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • XXX

Hey Bart, goeie site trouwens.
      Ik was direct bij GPS Tracker gaan zien omdat de mijne al een alarm heeft.
      Maar dat SPY alarm GSM GPS lijkt me wel heel compleet en voeg er dan nog een ‘microwave’ sensor bij voor de cabrio.
      Ferm setje. :relaxman:

Peter ik kon misschien iets nauwkeuriger geweest zijn 😳 😳 ! 😉
        Onderaan zie je spy gsm alarm systeem .

@peter_targa_84 ???
          Bedank voor de tips …

XXX

Funny, dat was dan zeker voor de achteruitrij hulpmiddelen… 😀 😀 😀

Van een forumlid heb ik deze link gekregen Zie hier

Zelf heb ik die van elro gemonteerd , werkt prima en verbruik afhankelijk van het aantal sms verkeer .

In een ander perspectief is er ook Globespot waar je +/- twee opties hebt
                1. localiseren na diefstal via centraal nr dat je contacteerd en die verder alles voor je opnemen , ( politie contacteren etc )
                2. tracker , zelfde toestel maar met volledige tracking .
                in geval 1 is het 300euro voor het toestal en i, geval 2. heb je een maandelijks abo te betalen maar is maandelijks op te zeggen .

http://www.globespot.com/

Hey
                  ik heb deze laten plaatsen met tracking klik
                  als je handig genoeg bent kan je dit zeker zelf.

Gsm abo bij telenet genomen 0€ kosten abonnement enkel verbruik van SMS

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.