allerlei problemen

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 924 allerlei problemen

• Maker
    Discussie

• ibizaoz
    Deelnemer

nu m’n brandstofleiding hersteld is heb ik vaneigens nog andere problemen bijv. bij een koude start draait hij z’n gewone toerental en wanneer ik gas geef valt hij in een zak pas wanneer hij een beetje warm is gaat hij goed.Ook heb ik zoveel druk op men waterdarmen maar toen ik hem kocht had hij dit niet.En de watertemperatuurmeter gaat ook niet.Ik heb al gedacht aan een andere motor maar ja ik heb hem nog maar pas ben er nog nooit mee op de weg geweest

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
      • [quote=”RSR”:2j1304s2]ik had hier toch al op geantwoord dacht ik ? 😕 [/quote]
        Was eigenlijk zo een klein beetje zoals mijn antwoord… 😆

Effe HIER lezen Luc 😉

ik had hier toch al op geantwoord dacht ik ? 😕

Voor het slecht zakken van toerental==> extra luchtschuif controleren en eens proper maken.
              Oftewel is de extra luchtschuif kapot, ofwel krijg je een slechte aansturing ervan.
              teveel druk:Te veel koelwater of lucht in je koelsysteem vermoed ik, dus ontlucht het zaakje een keer.

Een motor heb ik hier nog liggen moest je een andere nodig hebben 😉

Je mag me ook altijd bellen met evt. andere vragen, is makkelijker dan typen 🙂

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.