alweer een ‘nieuwe’

Home Forum Stel jezelf even voor ! alweer een ‘nieuwe’

• Maker
    Discussie
  • Hoi iedereen,

Ik zal me voorstellen ipv. enkel te genieten van de interessante onderwerpen en prachtige plaatjes…

Ik ben 34 jaar jong en voorlopig nog geen *porsche eigenaar…

Ben al lang liefhebber, maar voorlopig had het leven de eigenschap van tussenbeide te komen… hopelijk komt daar in de nabije toekomst verandering in…

Mijn voorkeur gaat uit naar de 60er 912jes…

Sven

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 26)
    • [quote=”Mushroom” post=130104]@SGE: is “Argentinian Racing Blue”, een 356 kleur 😉 *luv[/quote]

is een heel schoon kleurke… zeer speciaal… gelukkig zijn ze niet allemaal “signal rot”, “zwart”, “wit”, of “irish green”,… die wagen mag wat pit hebben in zijn kleur 😀

[quote=”Harley49″ post=130056]:bounce:
        Welkom op dit forum.
        Ik weet nog een goed adres die je mogelijk kunnen helpen tijdens je zoektocht naar een mooie 912.
        Hebben af en toe leuke Porsches staan.
        Franky’s Classic Car Service te Bergeijk Nederland.
        Dit ter info.
        Succes.[/quote]

Thanks , ga ik zeker in de gaten houden…

@SGE: is “Argentinian Racing Blue”, een 356 kleur 😉 *luv

Welkom en veel plezier op je zoektocht

[quote=”Mushroom” post=130064]
              Had ik minder gevraagd je had al lang aan mijn deur gestaan 😉
              [/quote]

😀 😀 ja…. de wagen ziet er mooi uit, is dat trouwens de originele kleur? (is dat 6403?) en nee… als ik met mijn verstand reageer is het neen, spijtig genoeg… 😀

als ik mijn garage zie staat die volledig vol (alle 45m²) met werk voor deze zomer/najaar… gipsplaten, zakken gips, loodgieterij, vloer + plinten, elektriciteit, verf… (en er zal nog wat moeten bijkomen)

zoals ik dus al eerder gezegd heb… eerst rondkijken en leren (heb al veel geleerd van gewoon rond te kijken op het forum), dan begint de zoektocht echt…

en moest ik dan geluk hebben wil ik zeker eens komen kijken, indien niet dan wens ik u en uw koper succes en geluk… 😀 en dan zal mijn zoektocht op het forum gedocumenteerd worden…

Sven

Welgekomen Sven en de zoektocht alleen al is super! Dat is als verliefd worden :mrgreen:

[quote=”Mushroom” post=130064]Volop aan’t zien voor een extra garage…[/quote]

Hier van hetzelfde laken een broek 😥 Vandaag ook m’n 996 moeten achterlaten omdat’k hierthuis de plek niet heb. En buiten laten slapen is ook zonde. Laat staan dat hij dan eens ineens weg is..

Welkom :drink: succes met je zoektocht

Welkom Sven en veel plezier naar de zoektocht naar jou *porsche

welkom op het toffe forum

[quote=”sge” post=130053][quote=”S2″ post=130045]Welkom, er staat/stond hier op het forum trouwens een heel mooie 912 te koop :)[/quote]

Die van Mushroom? Da’s een schoontje ja… :D[/quote]

Had ik minder gevraagd je had al lang aan mijn deur gestaan 😉
                        Voor de rest is’t :bounce: Ik zou ‘m graag houden maar eigenlijk heb ik er -strikt bekeken- binnenkort de plaats niet meer voor 👿
                        Volop aan’t zien voor een extra garage…

Welkom en veel toekomstig :driver: plezier :applaus:

:bounce:
                            Welkom op dit forum.
                            Ik weet nog een goed adres die je mogelijk kunnen helpen tijdens je zoektocht naar een mooie 912.
                            Hebben af en toe leuke Porsches staan.
                            Franky’s Classic Car Service te Bergeijk Nederland.
                            Dit ter info.
                            Succes.

[quote=”S2″ post=130045]Welkom, er staat/stond hier op het forum trouwens een heel mooie 912 te koop :)[/quote]

Die van Mushroom? Da’s een schoontje ja… 😀

Welkom Sven !

S2

Welkom, er staat/stond hier op het forum trouwens een heel mooie 912 te koop 🙂

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 26)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.