Antwerp Classic Salon

Home Forum Porsche Uitstappen Antwerp Classic Salon

• Maker
    Discussie
  • Dit weekend staat TACB opnieuw met een stand op Antwerp Classic Salon.
    Wie geïnteresseerd is in onze Transaxle modellen mag altijd langskomen voor een kopje koffie of een frisdrank tijdens een gezellige babbel.
    We hebben dit jaar weer mooie exemplaren op de stand, waaronder een hele geile….:popcorn:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • 123
      123

[quote=”ZUFF-718″ post=275201]Niet enkel Porsche is ooit begonnen met de bouw van tractoren , ook Ferruccio Lamborghini bouwde eerst net als Ferry Porsche eerst tractoren alvorens snelle wagens te ontwerpen en te bouwen.

[/quote]

Ferdinand Porsche is toch echt niet met tractors begonnen..
        de eerste Porsche tractors zijn pas in 1930 gebouwd, en leken totaal niet op de later Juniors, Supers en Diesels.

maar dan was Porsche al 54 jaar oud en had hij al een volledige carriere met automobielen en racerij achter de rug,,,,

Lambo daarentegen was een fabrikant van landbouwvoertuigen, die pissig was dat de koppelin van zijn ferrari zo duur en weinig duurzaam was.
        En daarom omdat ie pissig was maar auto’s ging bouwen om te tonen hoe hij dacht dat het moest.

ondertussen zijn Lambo koppelingen denk ik minstens even duur geworden, maar goed, que sera sera

Dit model deed me dan weer denken aan de mooie BBC Tv serie ” The Return of the Saint” : Simon Templar ditmaal vertolkt door Ian Ogilvy in 1978 en 1979

Ben nog steeds grote fan van deze mooie Jaguar XJS 5.3 V12 in old english white and black leather interior:driver: :up: :up:

Om nog in de Italiaanse sfeer te blijven 8) 8) 8)

Een Bizzarini Strada 5300GT in race livrei

Niet enkel Porsche is ooit begonnen met de bouw van tractoren , ook Ferruccio Lamborghini bouwde eerst net als Ferry Porsche eerst tractoren alvorens snelle wagens te ontwerpen en te bouwen.

Verder waren er uiteraard nog andere Lambo ‘s te bewonderen : modellen die je niet wekelijks ontmoet op de straat 8) 8)

DE blikvanger van dit jaar was toch de Lamborghini P400 SV oftewel in de volksmond kortweg Miura SV genoemd

[quote=”fuz” post=275180]ja zeg .. maar drie dagen op voorhand dat je der reclame voor maakt en morgen kan ik niet :snif:[/quote]

Het staat nog maar van 27 januari vanboven op het forum te blinken. We zullen er straks de datum van 2020 al zetten dan?
                    TIP! bekijk regelmatig de evenementen pagina van het forum hier KLIK

Vandaag op bezoek geweest op de stand van TACB en een leuke babbel gehad.
                      De S2 ziet er inderdaad heel knap uit!”

ja zeg .. maar drie dagen op voorhand dat je der reclame voor maakt en morgen kan ik niet :snif:

Morgen vanaf 9 uur.
                          Kom maar af

Zondag vanaf 10 uur
                            Morgen da weet ik ni :drink:

Vanaf wanneer staat morgen de koffie klaar? -)

Om nog maar te zwijgen van de koffie en hapjes die je er kan krijgen.:drink: :happydance: :drink:

We zijn er klaar voor

Naast een fantastisch mooie CS :engeltje: , staat er een net door de eigenaar zelf gerestaureerde S2 te blinken :lekker:

PS: carrosseriewerk werd wel uitbesteed aan CCR ons allen wel bekend :respect2:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.