- Dit onderwerp bevat 26 reacties, 16 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 9 jaren, 11 maanden geleden door .
-
Discussie
-
7 maart 2015 om 11:14
Hallo,
Gisteren langs geweest in Antwerpen voor de Oldtimerbeurs. Ondanks mijn vroege bezoekuur (15u30) een heel grote opkomst met natuurlijk weer de nodige parkeerproblemen rond de expo.
Eerst ticket willen kopen online thuis maar toen ik zag dat het prijsverschil maar 50 cent was dacht ik tja. :think:
Toen ik binnen kwam zag ik dat bij enkele auto’s al direct het bordje verkocht was geplaatst. Hier verschiet ik wel van dat er 1.5 uur na de opening al met geld word gesmeten.
Veel elfjes gezien aan super zotte prijzen vanaf 35k voor een SC. Heb er weinig of geen onder de 30k gezien. Enkele transaxle’s ook aanwezig. De gekende partijen stonden er ook ER – wolfs- vemu. etc.
Na een aantal keren rond te gaan was mijn oog gevallen op een witte targa van 82, mooie staat voor 39.500. Wat punten gecheckt en met de verkoper de auto goed overlopen. Wetende dat op een beurs de prijzen (toch voor elfjes) altijd te hoog zijn een reserveringsbod gedaan van 32k, op voorwaarde dat ik er maandag een proefrit mee kon doen en er een onafhankelijke PPI zou gebeuren voor de zwakheden vast te leggen. Er volgde een kleine stilte, kreeg een dikke njet terug. 😐
Verkoper vertelde me dat de wagen te koop staat voor de prijs geafficheerd en dat hij zijn woord gaf dat de auto in orde stond. Over de prijs viel ook niet de discusieren. :ass:
Telefoonr maar achtergelaten in geval van….
Wat ik dus niet begrijp is dat er wagens van 30 jaar oud worden verkocht op een beurs zonder deze even op de brug te zetten of zonder er mee gereden te hebben, Blijkbaar zijn er echt toch durvers in de wereld die dat kunnen.
Dus de zoektocht gaat verder…
voor de rest een aangename beurs dag gehad. Nog wat gezocht naar een overzichtsboek van Porsche, waar gedetaileerde info staat over alle modellen (niet enkel 911 daar zijn er genoeg van) maar niet gevonden.
Beurs was ondanks de tegenvaller zeker een aanrader.
Aftellen naar Essen….
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.