Antwerp classic salon 6-8 maart

Home Forum Porsche Uitstappen Antwerp classic salon 6-8 maart

• Maker
    Discussie
  • Hallo,

Gisteren langs geweest in Antwerpen voor de Oldtimerbeurs. Ondanks mijn vroege bezoekuur (15u30) een heel grote opkomst met natuurlijk weer de nodige parkeerproblemen rond de expo.

Eerst ticket willen kopen online thuis maar toen ik zag dat het prijsverschil maar 50 cent was dacht ik tja. :think:

Toen ik binnen kwam zag ik dat bij enkele auto’s al direct het bordje verkocht was geplaatst. Hier verschiet ik wel van dat er 1.5 uur na de opening al met geld word gesmeten.

Veel elfjes gezien aan super zotte prijzen vanaf 35k voor een SC. Heb er weinig of geen onder de 30k gezien. Enkele transaxle’s ook aanwezig. De gekende partijen stonden er ook ER – wolfs- vemu. etc.

Na een aantal keren rond te gaan was mijn oog gevallen op een witte targa van 82, mooie staat voor 39.500. Wat punten gecheckt en met de verkoper de auto goed overlopen. Wetende dat op een beurs de prijzen (toch voor elfjes) altijd te hoog zijn een reserveringsbod gedaan van 32k, op voorwaarde dat ik er maandag een proefrit mee kon doen en er een onafhankelijke PPI zou gebeuren voor de zwakheden vast te leggen. Er volgde een kleine stilte, kreeg een dikke njet terug. 😐

Verkoper vertelde me dat de wagen te koop staat voor de prijs geafficheerd en dat hij zijn woord gaf dat de auto in orde stond. Over de prijs viel ook niet de discusieren. :ass:

Telefoonr maar achtergelaten in geval van….

Wat ik dus niet begrijp is dat er wagens van 30 jaar oud worden verkocht op een beurs zonder deze even op de brug te zetten of zonder er mee gereden te hebben, Blijkbaar zijn er echt toch durvers in de wereld die dat kunnen.

Dus de zoektocht gaat verder…

voor de rest een aangename beurs dag gehad. Nog wat gezocht naar een overzichtsboek van Porsche, waar gedetaileerde info staat over alle modellen (niet enkel 911 daar zijn er genoeg van) maar niet gevonden.

Beurs was ondanks de tegenvaller zeker een aanrader.

Aftellen naar Essen….

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 26)
  • XXX

PDS en oldtimers, het zal nooit goed komen denk ik.
      ‘t is allemaal begonnen enkele weken terug in Kapellen… 😈

En sinds dienen drift uitstap kan hij ook niet meer gewoon een bocht nemen :happy:

Afgaande op zijn profielfoto heeft die Frederick heeft nog een groter probleem dan spelling alleen en het staat op het dak van zijn kevertje. Kan iemand mij zeggen waar die onzin begonnen is om driewielers, valiezen en de rest van de kringloopwinkel op je dak te leggen? Waarom? :bounce:
        10494764_10202969593469131_2111136114837929198_n.jpg

Die Frederick … schrijft -dt fouten… en wat hij schrijft klopt ook niet echt. heb hem zien toe komen … … en zo verder Als je toekomt moet je niet meer verder, dan ben je aangekomen. :ass:

[quote=”PDS” post=200159]Het was inderdaad nogal een tegenvaller in Antwerpen !

Weinig te zien, maar het was gelukkig niet lang rijden ….[/quote]

in het vervolg wat trager rijden, mijn oldtimer vrienden zijn zoveel geweld niet gewoon 😀 , of zoals mijn moeder ooit zei bij haar eerste rit in mijn P. “‘t is een moordwapen!!!” We reden 50 km/u.

ScreenShot2015-03-10at10.34.15.jpg

F

Als iedereen nu verkoopt gaan die prijzen dadelijk zakken hé. Nee hoor, lekker bijhouden en laat die prijzen maar de hoogte in gaan. :mrgreen:

Als ik die prijzen zie, reken ik uit wat het verlies is dat je neemt als de markt terugvalt cq in mekaar stuikt. Voor de liefhebbers : nu verkopen en koop je 2 996’en in de plaats. Eentje voor in het weekend, eentje voor door de week. Die prijzen zullen ondertussen wel stilaan aan de bodem zitten, je krijgt heel wat waarde voor je geld, en als de markt ooit een keer aantrekt, kan je er eentje verkopen en dan heb je pas winst gemaakt. :think:

Uit te kiezen aan 55K : een 964 c2 of een 3.2 cabrio :think:

SAM_0847.jpg

SAM_0848.jpg

Of een 2.7 RS Replica voor 80+K :think:

SAM_0849.jpg

SAM_0850.jpg

Deze vond ik ook leuk:

SAM_0851.jpg

SAM_0852.jpg

SAM_0853.jpg

de bedoeling was om een deel van de beurs te bouwen rond het thema 80 jaar jaguar maar dat is hen blijkbaar niet zo goed gelukt of het heeft minder volk aangetrokken dan gehoopt.

Tendens leek mij vorig jaar al ingezet maar zou dit onder invloed van de ICTM die in november naar Brussel komt nog versneld zijn, of is het slechts toeval dat er minder was dit jaar?

PDS

Het was inderdaad nogal een tegenvaller in Antwerpen !

Weinig te zien, maar het was gelukkig niet lang rijden ….

Als je de prijzen hoog vindt in Antwerpen, dan moet je idd eens in Essen zien… vorig jaar was na de eerste halve dag het gros van de Porsches al versierd met een sold bordje, en voor waanzinnige prijzen. We zijn er maar goed mee

Veere.
                            Gisteren nog wat gaan rondrijden voor onze Midzomernachtrally 21 juni. Zou dit er graag insteken.

Ook schoon he, zeilbootjes! *luv
                              Waar is die foto genomen, Nederland weet ik zeker. Maar het dorpje?

XXX

Groot gelijk Alain, het salon stelde eigenlijk niet zo veel voor…

Gisteren stond ik voor een dilemma : lekker toertje doen of binnen lopen op beurs die niet te vergelijken is met Essen.

Toch maar voor lekker rijden gekozen :

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 26)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.