Antwerpen MAS – Late Night Café

Home Forum Porsche Uitstappen Antwerpen MAS – Late Night Café

• Maker
    Discussie

• XXX

Ja wadde, voordat die naam van deze topic bedacht was… mijn belkrediet is om zeep maar PDS en Drip zijn er uit geraakt 😎

Gewoon nog eens samen de spreekwoordelijke ‘pint gaan pakken’ voor wie het uitkomt.
      Philip en ik mogen die avond buiten gaan spelen, de Kenny zijn ketting is vrij kort maar misschien mag hij toch iets verder die avond 😮
      De Walter, als die kan, hopen we ook te zien en natuurlijk nog enkele anderen als het moest lukken…

Waar: Bar Du Port – op de hoek van de Napelsstraat en Napoleonkaai te Antwerpen – 20:00u !!!! 30/10/15 !!!!!
      Met zicht op het MAS -verwarmd terras en voor de rest bruine kroeg…

Aan de buitenkant (zonder terras) ziet dit er zo uit:

bdp.jpg

Het MAS, dat is dit:

MAS.jpg

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 71)
      • Ga straks ook proberen te passeren.

Waarschijnlijk komen nog 2 vrienden mee en kunnen we zo voor een kleine limburgse delegatie zorgen.

See you.

Ik heb ook wat door te spoelen, grrrrrrrrr

XXX

Iets doorspoelen kan je best morgen avond plannen dan… :popcorn:

Ik ga proberen om tot daar te komen. Ik heb het één en ander door te spoelen… :drink: 👿

PDS

Mochten er nog mensen zijn die last-minute toch kunnen ….. :drink:

Ive

[quote=”Bones” post=219957]topic terug even naar boven brengen, want ik heb zeker niet geannuleerd :salut:

PDS – 2
                  DRIP & DRUP
                  Van Kerchove (als hij nog mag buitenkomen – 1)
                  Bccars + “die van ons”
                  Ive + Vanessa
                  Snoer964
                  Bones[/quote]

Dan zijn we zo te lezen toch al met 11 personen hé. Voor op café is dat al een mooie groep denk ik :applaus:

+1 Deepee
                    Ik heb ook nacht werk dit weekend.
                    3 dagen van 19u30 tot 7u30 😯 maar ja we moeten er wat voor over hebben he :driver: :driver:

er zijn helaas ook mensen die in het weekend werken, ja ook ‘s nachts, om met de verdiende centjes leuke dingen te kunnen doen.

[quote=”PDS” post=219871]Alléééééé mannen dat moet toch beter kunnen hé …… :drink:[/quote]

Ik denk dat de meeste niet buiten mogen spelen op vrijdag avond 🙄 En het is snel donker met de uur verandering (winteruur ) :think:
                        Alèèèè mensen laten we rustig iets drinken en het lang weekend op een leuke manier inzetten :drink:
                        Ik woon ook niet naast Antwerpen , maar die P vraagt om te :driver:

topic terug even naar boven brengen, want ik heb zeker niet geannuleerd :salut:

PDS – 2
                          DRIP & DRUP
                          Bccars + “die van ons”
                          Ive + Vanessa
                          Snoer964
                          Bones

Ik heb aan de Zuff gevraagd of hij ook niet afkomt samen met de Rollie.

PDS

Alléééééé mannen dat moet toch beter kunnen hé …… :drink:

Nee ik heb niet geannuleerd , maar heb nog geen tijd gehad om op het forum rond te hangen 😳 dus bij deze :drink: of mijn madam mee komt is nog niet bevestigd 🙄

PDS – 2
                                DRIP & DRUP
                                Bccars + “die van ons”
                                Ive + Vanessa
                                Snoer964

Ive

Wij komen zeker en vast, dus:

PDS – 2
                                  DRIP & DRUP
                                  Bccars + “die van ons”
                                  Ive + Vanessa

hebben Bones en Snoer946 geannuleerd? Deze staan nochtans op de vorige pagina hoor 😉

Twijfel geval. Zal mijn best doen.

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 71)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.