Home › Forum › Porsche Uitstappen › Antwerpse Classic Salon
- Dit onderwerp bevat 48 reacties, 14 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 14 jaren, 10 maanden geleden door 911-lover.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
goed idee, ik heb blijkbaar niet goed gezocht of er al een topicje bestond …
Ik heb jou post samengevoegd met het al bestaande onderwerp over het Antwerp Classic Salon 😉
een aantal onder jullie zullen vorig weekend wel in Antwerpen geweest zijn , waar Antwerp Classic Salon plaatsvond.
Ik kon er zelf niet zijn, omdat ik in het buitenland zat voor enkele Porsche related meetings / shows . Een vriend van me heeft
me wel fotos bezorgd. Er stonden dit jaar vrij veel Porsches, waaronder ook enkele zeldzame zoals één van de Porsche 550 Spyders
van de State-of-Art collectieMeer fotos op Liebe zu Ihm
Al die zware bakken .
Dat hebben we aan vadertje staat te danken met hun supertaxen .
En wie toch de volle pot wil en kan betalen voor zo’n jonge wagen wil een nieuwe vermoed ikwou hem na nog geen jaar verkopen kreeg er maar ong 1/3 voor van wat hij nieuw kocht. (Bij porsche zelf dus)
Volgens dat ik versta heb heeft hij hem dus nog altijd. Hij wou zelfs direct panamera kopen ipv die cayenne en toch wouden ze hem er niets meer voor geven.Zo zie je, ook al ben je een super goede klant. Je kan toch verschieten…
verliezen deze auto’s dan zoveel in waarde ?
Neen , heeft hij die dan nog ❓
Ik dacht dat daar een Mercedes voor in de plaats was gekomen[quote=”911-lover”:3ln9tueb]Inderdaad , we waren daar tijdens de prijsuitrijking . Hebben daar nog Paul tegen gekomen en even een klapke gedaan .[/quote]
Verhaaltje gehoord van zen cayenne turbo? 🙄
ik ben de zondag naar daar geweest, toegekomen tegen 14u en heb mijn ogen de kost gegeven, zoals eerder reeds vermeld hier ” de olt-timer beurs van Belgie”
absoluut de moeite om naar toe te gaan, jammer genoeg geen bekenden tegen gekomen maar dat kom wss omdat ik mijn ogen niet van de auto’s kon afhouden
grtz Geert
[quote=”porsche914orange”:2vsclvck]
Er stonden heel wat mooie en speciale auto’s. Zelf 3/4 van een TVR chaimera (don’t shoot if i’m wrong)[/quote]Klopt , achterste was weg na vermoedelijk een aanrijding . Voor de goede polyesterman misschien een koopje(uitdaging) 😈
[quote=”porsche914orange”:2vsclvck]
Pccb heeft met zijn stand de eerste prijs onder de clubs gewonnen.[/quote]
Inderdaad , we waren daar tijdens de prijsuitrijking . Hebben daar nog Paul tegen gekomen en even een klapke gedaan .[quote=”porsche914orange”:2vsclvck]
Prachtige foto’s koen ❗ [/quote]Thx 😉
twas inderdaad fantastische gewoon weg de oldtimerbeurs van belgie
veel gezien veel geleerd wat mensen gezien
zoals de vincent en zijn vrouwtjetwas eerder een museum dan een beurs zo veel dat er blonken nie te doen
en terecht de prijs van de mooiste stand voor porsche classic club
nu werkt hij wel, omdat ik vriend ben. 😉
Ik ga ieder jaar en vind het de moeite blijven vinden om toch +-100km te rijden.
Er stonden heel wat mooie en speciale auto’s. Zelf 3/4 van een TVR chaimera (don’t shoot if i’m wrong)
Pccb heeft met zijn stand de eerste prijs onder de clubs gewonnen.Prachtige foto’s koen ❗
Gek , ik kan de foto’s zien.
Kijk dan effe op mijn site , maar daar heb ik ze nog niet allemaal ge-uploaded .
De andere 88 komen pas straks nadat ik mijn zoon terug heb gebrachtlink werkt blijkbaar niet. Kdacht zal u maar toevoegen als vriend, om zo dan de foto’s te zien. 🙂
It still don’t work 😉Deze morgen was enkel Geert (Flitser) aanwezig , doch hij kon niet mee naar de beurs .
Om 15 na dan vertrokken naar de beurs .
En ondanks wat hier geschreven werd ben ik niet ontgoocheld , integendeel .
Ik heb er weer van genoten .
Idd Essen is voor zijn beetje meerprijs veel interessanter en groter , maar voor België vind ik dit steeds een beurs die het bezoeken waard is .
Voor wie niet geweest is , of ontgoocheld door vorige posts , zie HIER wat er te zien was en bepaal voor jezelf of het de moeite waard was of niet.Enkele teasers
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.