Auto uit Frankrijk

Home Forum Zeverhoekje Auto uit Frankrijk

• Maker
    Discussie
  • ‘t Is wel gene Porsche maar een leuk Frans autootje. Ik heb iets op’t oog in Frankrijk +/- 30 jaar oud.

Na lang zoeken op het net vind ik geen deftige uitleg, dus bij deze, wie weet welke documenten ik moet hebben om de wagen in België op de baan te krijgen? :driver:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 37)
  • F

Kan goed zijn dat ze dat cadeau krijgt tegen de zomer :happy: :drink:

[quote=”FirstP” post=145065]@Bladerunner: Dieje cadeau had ge ook beter wat vroeger aan uw vrouwke kunnen geven hoor of gaat zij daar in de herfst/winter ook mee rijden want dat lijkt me nogal frisjes :mrgreen:[/quote]
        Dat zal eraan liggen of die als fabrieksoptie de bijhorende dikke wolle schapenjas en muts nog heeft :sarcastisch 😉

F

@Bladerunner: Dieje cadeau had ge ook beter wat vroeger aan uw vrouwke kunnen geven hoor of gaat zij daar in de herfst/winter ook mee rijden want dat lijkt me nogal frisjes :mrgreen:

Dat kan ik geloven Bladerunner en in het echt is hij nog veel mooier . 😉

[quote=”Funny” post=144886]Proficiat ! :applaus: :applaus:

Ik ben een beetje gezond jaloers . ;)[/quote]

Wil anders best wel eens een dagje ruilen met de uwe, Bart! 😀

2013-10-0314.09.12.jpg

Proficiat ! :applaus: :applaus:

Ik ben een beetje gezond jaloers . 😉

Ziet er pressies nog goed uit :coolness:
                  K’vind in ieder geval de kleur al geweldig goed staan ,dat hoort zo een oud kleurtje te zijn alsof die uit een tijdscapsule komt :up:
                  Veel plezier ermee :applaus:

:up: :applaus:

8) :up:

Zie eens hoe blij! Ja, zoals gedacht loopt mijn potje over met alleen maar goede punten.

1380158_4919238198869_1359602074_n.jpg

Zie eens wie hoe blij! Ja, zoals gedacht loopt mijn potje over met alleen maar goede punten.

F

Allée, ik had dit topic nog niet gelezen. Al maar goed want anders had ik gisteren misschien teveel gezegd. Ik heb alleen maar gehoord dat er plannen waren in die richting maar dat plan is dan toch heel concreet geworden. Proficiat!
                            Ik veronderstel dat het ook een luchtgekoeld motorke is dus dan neem ik de iets mindere looks er maar bij hé 😛

[quote=”Ghost” post=144140]Heeft iedereen zijn mondje kunnen houden gisteren Luc.
                              Ik heb er nog aan gedacht op het terras in Postel maar gelukkig gezwegen.[/quote]

Ja hoor, schitterend, nog wachten tot zaterdag, dan kan ze hem in ontvangst nemen en hopelijk zit mijn koffer dan terug vol goei punten want ze was bijna leeg. :hail:

Ik heb Luc proficiat gewenst maar Mevr was heel ver uit de buurt ! 😉

Heeft iedereen zijn mondje kunnen houden gisteren Luc.
                                  Ik heb er nog aan gedacht op het terras in Postel maar gelukkig gezwegen.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 37)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.