auto’s hermens

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen auto’s hermens

• Maker
    Discussie
  • hermens in veldwezelt is dit een betrouwbaar iemand om er een porsche te kopen ,iemand ervaring mee ❓

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
    • Tja, wat banden betreft, je kan altijd onderhandelen é…hun met de prijzen op de neus drukken en wie weet, komt er nog wel wat los!
      Ja de vader is overleden, was ‘n beste man, altijd in voor ‘n verhaal! En buiten hun rotweilers, zijn het paarden van vlees en bloed die hun bezigen!

de laatste 996 cabrio die ik had, was blijkbaar aan de bijgeleverde onderhoudsfacturen te zien ook bij hen onderhouden geweest. Ik kan enkel zeggen dat, gezien die facturen, hun prijzen voor onderhoud best wel heel deftig waren. Koppeling op een 996 vervangen voor net geen 2000 euro, ik wil het eens zien gebeuren in een officiële garage…

en inderdaad, ook de prijzen voor hun banden leken vrij deftig te zijn… als is Roegiers in Sleidinge tegen Gent toch nog wel een pak goedkoper!

de 3.2 heb ik destijds daar gekocht…prima kerels, prima service, prima wagen!

[quote=”Generaal”:17mzrhqx]Ik woon in de buurt en ken de beide zaakvoerder en hun vader, het zijn eerlijke mensen, hebben geld zat (vooral de vader heeft hun op dreef geholpen). Ik ken verschillende mensen die er ‘n P gekocht hebben. Allen tevreden en juist geïnformeerd geweest. Voor banden kan je er ook terecht, dat was/is hun core business.[/quote]

vader is er helaas niet meer…

Ik woon in de buurt en ken de beide zaakvoerder en hun vader, het zijn eerlijke mensen, hebben geld zat (vooral de vader heeft hun op dreef geholpen). Ik ken verschillende mensen die er ‘n P gekocht hebben. Allen tevreden en juist geïnformeerd geweest. Voor banden kan je er ook terecht, dat was/is hun core business.

idd, hebben zij niet te koop staan
                en Hermens is gesloten tot dinsdag…. 😮

aanbod is momenteel niet erg groot
                staan buiten amper 10 auto’s, is wel ns meer geweest
                mss aan t wachten op een lading 😀

met de 996 is Frans deze week met ne jonge gast gaan proefrijden maar hij is nog niet verkocht, dacht ik….

Heb je soms niet naar de prijzen gekeken want ik heb al een paar keer gebeld maar zijn dezer dagen zijn ze gesloten denk ik ❓

ken

hey

ik ben daar ook gaan kijken, vriendelijke mensen, steeds een groot aanbod. Ze nemen echt hun tijd.

En 2 mooie, grote rottweilers 😀 D twisted:
                    Hun wagens komen voornamelijk van Duitsland

Er staat trouwens weeral een mooie zwarte van ’99

greetz
                    Ken

ik ben op zoek naar een 996 bwj 98/99 en dat hebben dekens en lee cars niet te koop staan dacht ik.

Auto’s Hermens is iets verder hier
                        Tony en Frans, mooi aanbod aan eerlijke wagens
                        alleen onderhoud weet ik niet zo
                        mooie Ferrari’s staan er nou 😀
                        laatst een mega 993 biturbo gehad
                        MichM3 heeft er pas eentje gekocht
                        geloof een paar forummers hebben de auto van bij hermens
                        kijk ook eens bij http://www.autosdekens.be en http://www.lecars.be

andere adviezen zullen er zo wel aan komen 8)

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.