autosalon 2011 Genève

Home Forum Zeverhoekje autosalon 2011 Genève

• Maker
    Discussie
  • ander merk maar bloedmooi, alleen dat matte rood vind ik minder geslaagd. [color=#BFBFBF](en ja, ik bedoel het voertuig)
    [/color] nu nog hopen dat het prijskaartje minder exorbitant is dan dit van de C8.

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
    • Ook die denk ik niet .
      Waarom zou de van het fabriek af gefoliede Focus RS 500 elk jaar binnen moeten om opnieuw gefolied te worden ?

Anoniem

Alles wat mat is word glanzen door erover te wrijven tijdens poetsen 🙁
        De matte folies zouden er beter tegen kunnen heb ik van horen zeggen.

die vlekkenverhalen op de matte lak klinken alsof er geen blanke eindlaag op gezet wordt?
          bestaat er dan geen matte vernis die de toch dieptezicht toelaat om het metallic sparkling effect te geven?

ik meen gelezen te hebben dat Alfa richt op 45k eurokes.

maar blijft een mooi machine (ook niet in matte finish 🙂 )

Anoniem

Heb dezelfde ervaring met mat.
              Mijn mountainbike was ook mat.
              Nu is die zijde glans 😕 na enkele wasbeurten.

die matte verf is misschien mooi om zien, maar zooooo onpractisch!! Heb je al gehoord welke richtlijnen BMW opgeeft als je die nieuwe matte verf op de M3 besteld hebt?! Je mag niet in de carwash, mag geen waxen en dergelijke gebruiken, en zowel vogenstront alsook vliegen (!) moeten onmiddellijk met een natte doek verwijderd worden, of vreten in!!! Begin je daar eens mee bezig te houden. En van de Ducati Monstro Dark van indertijd weet ik nog helaas uit ervaring dat als je bij het tanken benzine morste op zulke verf, dat je het ook vlaggen had! Mooi om naar te kijken, maar een ramp op te hebben… Dus in combinatie met Italiaanse techniek… 😉

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.