Autoshop in Limburg

Home Forum Porsche Talk Autoshop in Limburg

• Maker
    Discussie

• stefan
    Deelnemer

Waar ligt er in Limburg nog een echte autoshop, vergelijkbaar met de vroegere Breese autoshop? die zijn blijkbaar allemaal op sterven na dood precies??
      Ik had bij mijn vorige P de remklauwen eens opnieuw rood gemaakt en zou dat mij huidige wagen ook eens opnieuw willen doen, want dat zag er toen weer helemaal netjes en blinkend uit, maar ik vind hier in de verre omgeving nergens meer een autoshop !
      Autostuks of autoparts vind ik wel hier in de buurt, maar daar hebben ze alleen maar autoonderdelen.., geen accessoires enzoooo….. 😥

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
      • Zelf geen ervaring mee, maar ook al gehoord van Raedschelders in Borgloon.

Bestaat volgens mij ook een webshop van op Kapaza, vrij veel op voorraad, althans volgens de geplaatste advertenties.

Thx mannen :up: ik heb het gevonden in de Auto5 te Maasmechelen :driver:

bij raedschelders in Borgloon.
            alles van kenotek,armor all en nog diverse merken op stock.

[quote=”cabrio wim” post=234768]Internet is de doodsteek voor deze winkels geweest, alles via de webshop nu voor accessoires. :([/quote]Is voor heel veel sectoren zo. Bijna alles komt van internetshops uit het Buitenland. Veel goedkoper en alles op voorraad. Op minder dan 24 uur leveren ze van Duitsland, Engeland, Spanje, Portugal. En iets wat ik een jaar geleden nog afkeurde bestel ik nu ook wekelijks zaken op het internet. En als je een ondernemingsnummer hebt is het BTW vrij (intracommunautair). Ik lees hier meguiarsproducten. Zelf gebruik ik nu constant 3M en swissvax maar toen ik nog een winkel had kocht ik de laatste jaren meguiars gewoon in het buitenland aan. Buiten het niet voorschieten van de 21% BTW was het gemiddeld 20% goedkoper dan bij de Belgische leverancier. En geen transportkosten. Keuze was snel gemaakt. Winstmarge van 35% of bijna 55%.

Misschien eens horen bij autoshop Coremans in Aarschot? Vragen naar de Didier (Didde). Die kent er vrij veel van :applaus:

moet ik eens gaan rondkijken. Is niet zo ver (20min) van hier….

Niet Limburg, ik weet het, maar ook niet zo ver en een excuus om je ros de sporen te geven:

http://www.autostop.be

Ik heb er mijn Meguiarsproducten gaan halen. Ze hebben wel vanalles…

Wim

Internet is de doodsteek voor deze winkels geweest, alles via de webshop nu voor accessoires. 🙁

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.