Autotrein Nice

Home Forum Zeverhoekje Autotrein Nice

• Maker
    Discussie

• PDS

Ik ga binnen paar weken mogelijk voor een paar weken naar Frankrijk.
      Naar Saint Tropez voor de Porsche Paradis en tegelijk naar Monaco voor de Yacht Show.

Ik wil mogelijk de GT3 meenemen, heeft iemand ooit als eens de autotrein genomen ?

Hoe gaat dit in zijn werk e.d. ?? :up:

:popcorn:

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
    • PDS

Hahaha !

Niks gekocht en ook niet van plan om iets te kopen …..
        GT3 is niet mijn enige auto ze :first:
        Dus als die weg is, zou ik de trein misschien wel nemen met de Cayenne 😉

Wie A zegt … moet ook zeggen welke porsche turbo hij gekocht heeft … ?

Zowel die bij AEcars als bij Porsche Antwerpen staan nog op het internet…. spannend 😎

Mooi ritje naar Nice man, daar ben je zo. Ennuh, de nr 1 positie van Land met de meeste bekeuringen in Frankrijk moet toch ook een beetje hoog worden gehouden zekers … :mrgreen:

Ik zou die trein niet nemen :think:

Ge gaat dat zien; dat is duur, de op- en afrijhoeken gaan te steil zijn, uwen auto komt daar onwaarschijnlijk smerig af, ge moet hem brengen en afhalen aan een druk station…….. en zo gaat dat nog een eindje door :bounce:

Oplossing: :happy: voor een retourticketje TGV breng ik hem tot voor uw Zuid – Franse deur :driver:

soleil.jpg

Gewoon rijden naar ginder :driver: :driver: :driver:

:happy: jij schrijft wat ik ook al wilde schrijven maar dan wijselijk maar niet gedaan heb :coolness: :up:

Wie A zegt … moet ook zeggen welke porsche turbo hij gekocht heeft … ?

Inderdaad, en weet nog niet zeker of de GT3 nog wel zal mee kunnen tegen dan

Is er zo geen spreekwoord, wie A zegt … :think:

Ga gerust naar St-Tropez… ik zal hem wel voor u overbrengen 😎

https://uk.voyages-sncf.eu/products/trains/autotrain
                        ‘n vriend van mij heeft dat gedaan met zijn M3. Is toen vlot gegaan.

PDS

Inderdaad, en weet nog niet zeker of de GT3 nog wel zal mee kunnen tegen dan :music:

en hoe toegankelijk is dit met een lage auto?

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.