Home › Forum › Porscheforum Technisch › Luchtgekoelde Porsches › 964 › autoverzekering 964
- Dit onderwerp bevat 34 reacties, 23 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 11 jaren, 6 maanden geleden door luc993cabrio.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
Een beetje in de richting van cabrio wim . betaal nu +/-700euro voor full omnium met vervangwagen en wegenwacht . ditalles bij marsh verzekeringen .
Je moet wel lid zijn BFOV .https://porscheforum.be/components/com_kunena/template/Porscheforum-Red/images/emoticons/music.gif[quote=”mark986″ post=107266]ik zit op een 560euro voor de boxster, gewoon ba en rechtsbijstand (35j nooit ongeval dus BM -2)
mss best es gaan vergelijken voor de 996 4S :lol:[/quote]Marc ik zit op 498 euro met mijn Cayenne S, ook BM -2 en ben ook van regio Antwerpen.
Ben zeker dat het voor je Boxster ook goedkoper kan.Mijn makelaar beweerd betere prijzen te hebben voor een sportwagen.
Bij interesse stuur maar een PM dan bezorg ik je wel meer info.ik zit op een 560euro voor de boxster, gewoon ba en rechtsbijstand (35j nooit ongeval dus BM -2)
mss best es gaan vergelijken voor de 996 4S 😆Vanaf 25 jaar wordt het intressant.
BIV 61,50 euro
Taks 32,35 euro ongeacht brandstof, oltimerplaat/dagdagelijkse plaat en soort voertuig
BA + rechtsbijstand 90 euro bij Erard (je hoeft geen lid van een club te zijn!)een 964 kun je toch ook gewoon verzekeren als classic car? op voorwaarde dat je ook nog een andere wagen hebt verzekerd voor dagelijks gebruik kun je uw porsche verzekeren voor 150€ per jaar
Ik ga maar naar Belgie verhuizen, denk ik 😉
…. betaal in NL ruim 1000 Euro/jaar voor de 993 4S (o.b.v taxatie verzekerd, geen alarmplicht, geen nachtclausule) en een soortgelijk bedrag voor de 964 Jubileum onder dezelfde voorwaarden .. 😉
Vergeet inderdaad niet de verzekerings voorwaarden te lezen (en naast elkaar te leggen) .. staat vaak ook iets in over jaar-kilometrage … en als blijkt dat je daar over heen bent ten tijde van ‘n claim, zal de verzekering heel erg moeilijk gaan doen om uit te betalen 💡
amai Stef, das minder dan wat ik voor mijnen audi betaal, is dat dan als tweede voertuig met beperkte kms ? of… ?
verzekering is altijd weggegooid geld (omnium buiten beschouwing gelaten)
je trekt nooit van je eigen verzekering tis altijd om iemand anders uit te betalen , en als je dan zoals ik , en waarschijnlijk vele met mij al bijna 20 jaar zonder ongelukken rijdt ,,,,,
das een hoop weggegooid geld dus , en als ik dan ergens anders goedkoper af ben doe ik dat ookVerzekering hangt van veel verschillende factoren af en is daarom quasi onvergelijkbaar. Het gaat erom dat je een verzekeraar moet hebben die een beetje goodwill vertoont en een voor jou beste/goedkoopste formule uitzoekt.
Ik betaal voor mijn 993 € 330.97 en sta op bm 0 (vier jaar bij de zelfde verzekering )
len schrijft:
Ik heb mijn autoverzekering gehad 516.33 euro, voor een porsche 964 van 1993. Ik had graag eens vernomen wat jullie betalen op jaarbasis. Voor alle duidelijkheid de auto is niet verzekerd tegen diefstal of omnium.
uwe prijs x2….maar ik ben dan ook wat jonger wrsch
Anoniem21 oktober 2011 om 00:12Verzekeringen vergelijken is zoals appels met peren vergelijken .
Er zijn zoveel zaken waarmee er rekening wordt gehouden .Aantal verzekerde voertuigen ,schadegevallen ,leeftijd ,regio ,enz .
Vroeger kon men een bonus malus graad vergelijken ,nu niet meer .Vroeger was dit uniform ,nu kan elke mij zijn eigen systeem hanteren .
@Etieke uiteraard komt er elk jaar enkele euros bij ,zal bij elke maatschappij zijn dat is de indexatie .De bouwsector is ook onderhevig aan prijsstijgingen (abex) .Niemand hoeft teveel te betalen voor zijn verzekering .Volgens mij is dit de taak van een goede verzekeraar een goede polis met goede waarborgen tegen een correcte prijs met een goede service .
Aan een shopper heeft niemand iets ,in geen enkele branche .
Shoppers denken op korte termijn en vroeg of laat betalen ze hun voordeel dik of dun terug . 🙁Pas gewisseld van verzekering waardoor ik op alles samen (Porsche , Daily , Moto , Brandverzekering en rechtsbijstand) een dikke 500€ minder moet betalen dan verleden jaar.
Voor de 968CS betaal ik nu 351,32€
Ook ongeveer een kleine 500€ voor de 997S Cabrio. 8) 8) 8)
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.