autoverzekering 964

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 964 autoverzekering 964

• Maker
    Discussie

• len

Ik heb mijn autoverzekering gehad 516.33 euro, voor een porsche 964 van 1993. Ik had graag eens vernomen wat jullie betalen op jaarbasis. Voor alle duidelijkheid de auto is niet verzekerd tegen diefstal of omnium.

4 reacties aan het bekijken - 31 tot 34 (van in totaal 34)
      • Rond de 450€ voor een 996 4S van 2002.
        Best wel ook de schaal waar je inzit meegeven, ik zit op 0 (-2 eigenlijk, maar dat is bij elke verzekeringsmaatschappij anders).

De T5 was omnium verzekerd, dankzij mijn -2 kan ik nooit meer stijgen in schaal (tot je een paar ongelukken hebt en ze je buiten zwieren, I know), echter heb ik op de 3 jaar dat ik de T5 gehad heb 3x parkeerschade gehad door pipo’s die niet kunnen rijden en telkens tegen mijn camionette zaten (daarom dat ik de T5 uiteindelijk ook verkocht heb) en dat is telkens zonder vrijstelling gerepareeerd en betaald geweest.

Wim

Ik betaalde voor mijn Porsche 0,8% van de getaxeerde waarde 37.500,00 euro 8)

Dit was dan geldig voor 3 jaar.
          Dus bij diefstal, ongeluk (total los) brand enzovoorts, kreeg ik de taxatie waarde uitgekeerd.

408 € 996 bwj 2000
            in belgie

best is gewoon elk jaar veranderen van maatschappij
            deed dit eerst ook niet maar ze lapten me daar elk jaar enkele euros bij terwijl ik nog nooit een ongeval heb gehad .
            nu laat ik elk jaar bij een andere maatschappij een nieuwe polis afsluiten en het is echt wel de moeite waard
            dit jaar – 80 € voor de porsche
            -60 € voor de bestelwagen
            de dd moet nog komen in dec maar daar ga ik ook voor schoppen

Hier in Nederland laat je een minimaal 12 jaar oude porsche taxeren en daarna verzekeren op taxatiewaarde. Dan zit je bij taxatie 30.000 op een premie die jij nu betaald, alleen hier wel inclusief diefstal en totaal loss….

4 reacties aan het bekijken - 31 tot 34 (van in totaal 34)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.