AUX IN 996 4S met PCM 2

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 996 AUX IN 996 4S met PCM 2

• Maker
    Discussie
  • Beste mede Porschefanaten

Heeft er iemand ervaring met het installeren van een AUX aansluiting in een 996 met PCM 2?

Of is het plaatsen van een bluetooth module voor het afspelen van muziek ook een realistische mogelijkheid? Ik zou graag Spotify afspelen via mijn iPhone 6…

Het is dus deze PCM: KLIK

Mijn wagen heeft de 6CD changer. Het bouwjaar is 2004.

Ik hoor graag jullie ervaringen.

3 reacties aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
    • Ik ben eens gaan informeren en het onderstaande zou ook een oplossing zijn voor de PCM met BOSE die ik in mijn wagen heb.

Dubbel DIN unit Pioneer

4 kanaals versterker Pioneer

De huidige versterker moet vervangen worden omdat deze gebruik maakt van glasvezel.

Het grootste voordeel zou zijn dat ik met dit systeem door mijn Spotify afspeellijsten die op mijn iPhone staan kan scrollen via de Pioneer unit…

Dit kan wel niet via Bluetooth, ik zou dus nog steeds een USB kabel moeten gebruiken om de verbinding tot stand te brengen.

Muziek streamen enz kan natuurlijk wel via Bluetooth, maar voor de specifieke Spotify functies is de USB blijkbaar toch nog altijd noodzakelijk.

Is er iemand die iets soortgelijks geprobeerd heeft?

Ik heb zo’n apparaat gemonteerd: klik

Werkt prima, en vooral kost bijna niets in vergelijking met de alternatieven!

Heb over enkele maanden een Zenec laten plaatsen, alles handenvrij bedienen, voice command, handfree bellen, navi, video, streamen via BT van muziek of kabel, alles is hiermee mogelijk… (behalve frieten bakken) :engeltje:
          Ben er echt content van… :up:

3 reacties aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.