- Dit onderwerp bevat 141 reacties, 37 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 12 jaren, 5 maanden geleden door .
-
Discussie
-
7 april 2012 om 14:54
‘k Heb mij ne Porsche gekocht
‘t Is een lijdensweg geweest van meer dan 6 maand vol twijfels, rekenen, VAA bekijken, beseffen hoe hard ik de 996 4S ga missen, opzien tegen de lange wachttijd, etc… maar ‘t is er nu toch van gekomen.
Keuzes maken is moeilijk voor mij: wachten op de 4S? Automaat of handgeschakeld, ne witten, of toch maar ne zwarten, enz… enz…
Ik ben meer ne mens om een occazie te kopen: kijk, daar staat hij, en dat is de prijs. Te nemen of te laten. Lekker makkelijk.Wachttijd was 5 maand, en dan wachtte ik liever tot de 4S uit was. Brede heupen zijn altijd goed, alhoewel de Carrera2 ook al breed genoeg is (even breed dan m’n huidige 4S), maar eigenlijk wou ik liever een RWD.
Toen kreeg ik ineens toegang tot een reeds bestelde waar ik de opties nog kon aanpassen en toen ging het ineens hard. Levering was voorzien voor begin Juni. De lijdensweg kon beginnen: P-configurator staat hier ver in m’n beeldscherm ingebrand, opties vergelijken, en vooral kleuren…
En ik kwam er niet uit 😥
Ik wou donkerbruin, vraag me niet waarom maar dat zat zo in mijn hoofd. Kleur stond echter niet op de lijst bij Porsche. Wit dan maar? Of toch maar zwart? Of anders eens een zilvere? Maar geen van allen voelde correct aan. Ik heb denk ik elke foto die tot nu toe van de 991 gemaakt is gezien op het internet, en hoe meer ik scrollde, hoe minder ik ‘t wist. Uiteindelijk was ik zo zotgedraaid dat ik mijn slot cancelde, dat was maandag laatstleden.
Dinsdag en woensdag gingen voorbij en ik was weer op mijn gemak, maar dan kom je toch weer foto’s tegen zoals dezeen ja ” ‘t is toch mooi, en wat een kleurtjes en lichtjes etc..”, allez, donderdag nog maar eens ingelogd op de P-configurator en…
The f*ck??
Waar is dat lelijk bordeaux naartoe? En wat is dat hier? Mahogany?
Mahogany…
Is dat niet bruin? Redelijk donkerbruin??
Effe googelen en ja hoor…:applaus:
Net wat ik zocht!
Direct gemaild naar “mijn mannetje” of die kleur al verkrijgbaar was en hoe lang de wachttijd dan zou zijn, een uurtje zitten zweten tot het bevrijdende antwoord kwam: kan aangepast worden, wel een paar weken extra levertijd maar het is dan ook direct modeljaar 2013Dan de laatste horde nog te nemen: PDK of niet.
Uiteindelijk toch maar besloten om de extra VAA op te hoesten elke maand en te nemen waar ik me ‘t best bij voel: een handbak, een kom tandwieltjes om in te roeren :driver:
En voila, levering met een beetje geluk eind juni, misschien ietsje later.
Verder nog wat goodies opgezet zodat hij echt naar mijn wensen staat. Dit is de eerste echte heuse Porsche die ik nieuw bestel, nooit gedacht dat ik het zou gedurfd hebben, maar toch hé.Gisteren kwam ik dan buiten, zag de net gepoetste 996 4S staan met zijn brede poep en zijn ferme velgen en ik had al direct spijt van mijn aankoop 😳
Maar ja, hopelijk koopt hem iemand hier op ‘t forum, of als de koper niet op ‘t forum zit zal ik hem toch een set lanyards geven denk ik 😉
Dus bij deze: Zwarte 996 4S te koop: http://nl.kapaza.be/vi/59182709.htm
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.