Bagagedrager Targa

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 Bagagedrager Targa

• Maker
    Discussie
  • Vermits we in de zomer een roadtrip plannen en mijn madam zowat op alle weersinvloeden wil gekleed en geschoeid zijn (vooral dat laatste 😎 😎 )vrees ik een beetje om al mijn bagage op een deftige manier mee te krijgen. Omdat bij mooi weer ook nog het Targadak in de koffer moet dacht ik aan een bagagedrager op de achterkoffer. Bestaat er zoiets voor een luchtgekoelde 911 Targa? Of, als ik dit zelf maak, krijgt hij dan nog genoeg koeling?

Ondertussen wel een foto gevonden van een ouder model en een 356, of Boxster

3679586.jpg

Porsche-356_16400470.jpg

Ken-Kreutner-2007-Boxster-S-Rack.jpg

4 reacties aan het bekijken - 16 tot 19 (van in totaal 19)
    • [quote=”bladerunner” post=96026]Ik ben nog bezig met de planning maar ik vermoed richting Alpen, via Zwarte Woud, Zwitserland, Oostenrijk, een stukje Italië, Frankrijk. Gewoon wat mooie passen doen zonder vooraf ergens te boeken.[/quote]
      Wij hadden vooraf onze hotels geboekt, en een roadbook gemaakt met routenet.be waarbij niet via snelwegen werd gereden. Tijdens de trip ook geen gps gebruikt. Het was een fantastische vakantie die met de boxster om een remake vraagt .

0
      Anoniem

Ik denk dat dit moet kunnen, eventueel wel zelf iets gaan aanpassen.
        Koeling zal geen probleem zolang je voldoende ruimte boven de rooster in de motorkap.

0

Ik ben nog bezig met de planning maar ik vermoed richting Alpen, via Zwarte Woud, Zwitserland, Oostenrijk, een stukje Italië, Frankrijk. Gewoon wat mooie passen doen zonder vooraf ergens te boeken. Indien het weer slecht is zal dit meer richting zuiden worden. We zien wel.
          Ik heb dit veel met de moto gedaan met de mannen alleen, maar wil dit nu eens met de Porsche doen samen met mijn vrouw. :driver: :driver:

0

Weet niet of dit bestaat voor een 911.
            Wij deden het ooit zo:

IMG_1055-klein.jpg

Plastic rond de koffer doen zou ik je sterk afraden. Het klappert verschrikkelijk en is zeer storend. Op de terugreis (toen het weer beter was….) hebben we dat niet meer gedaan.

Waarheen gaat de trip?

0
          4 reacties aan het bekijken - 16 tot 19 (van in totaal 19)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.