Bandenkeuze 911 ’83

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Bandenkeuze 911 ’83

• Maker
    Discussie

• Bjorn
    Deelnemer

Welke banden zijn het best voor een 911sc ’83.
      Zijn er voorschriften waar je je moet aanhouden met name voor de jaarlijkse keuring???
      Mijn bandenkeuze zou gaan naar Pirelli P-zero Nero. 205/55 voor
      en 225/50 achter. Wat denken jullie??

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
      • Ik ben idd zéér tevreden over de Conti’s!

SidewindR.

PS: voor 205 50 17 achter 255 40 17 denk ik bij mij.

contisport zou een zeer goede keuze zijn. 😉
          Heb beetje nare ervaringen met pirelli 😕

super, geen problemen, beide toegestaan 🙂 )

Blijkbaar staat het niet meer zelf op de site van GOCA , maar de link bestaat nog steeds.
              Voor de personen die het graag willen berekenen voor hun wagen

HIER MOETEN JULLIE KLIKKEN

[quote=”Luke”:3ne7g9rp][quote=”911-lover”:3ne7g9rp]Voor 16 fuchs zijn dat idd de ideale maten die probleemloos gekeurd worden.
                Voor 17ers moest ik vooraan 215/45 hebben en achteraan 245/40 . Anders werden die afgekeurd op de Elver[/quote]

hmmm, moet binnenkort ook naar de keuring…
                vorige eigenaar heeft hem vorig jaar gekeurd
                met 225/45/17 en achter 255/40/17
                krijg ik daar problemen mee dan?[/quote]

Jij hebt een 944 . Dat is anders dan een Elver.
                Die bandenmaat die jij opgeeft ligt standaard op mijn CS.
                Ik ben vorig jaar met dezelfde voorbandenmaat gegaan , maar achter 265/40 . Deze werden goedgekeurd.
                Geef anders even je gegevens in op http://www.goca.be 😉

de bandenmaten die goedgekeurd worden staan normaal op je “wit” schouwingsformulier. Wijk je hiervan af word je normaal afgekeurd.

ik zit met contisport denk ik, 205 vooraan en 225 achteraan.
                    ik heb gehoord dat dat een van de beste is voor de gewoone sportieve rijder. 😉

[quote=”911-lover”:1eteu2yq]Voor 16 fuchs zijn dat idd de ideale maten die probleemloos gekeurd worden.
                      Voor 17ers moest ik vooraan 215/45 hebben en achteraan 245/40 . Anders werden die afgekeurd op de Elver[/quote]

hmmm, moet binnenkort ook naar de keuring…
                      vorige eigenaar heeft hem vorig jaar gekeurd
                      met 225/45/17 en achter 255/40/17
                      krijg ik daar problemen mee dan?

Voor 16 fuchs zijn dat idd de ideale maten die probleemloos gekeurd worden.
                        Voor 17ers moest ik vooraan 215/45 hebben en achteraan 245/40 . Anders werden die afgekeurd op de Elver

miojne is voorzien van 17 rubbertjes dunlop expedia achteraan 255 17 vooraan ligt er pas een ander type op maar weet van buiten het merk niet maar 215

vind het een vrij goede combinatie

15 duims helaas geen ervaring

Het zijn 16′ Fuchs 😉

miojne is voorzien van 17 rubbertjes dunlop expedia achteraan 255 17 vooraan ligt er pas een ander type op maar weet van buiten het merk niet maar 215

vind het een vrij goede combinatie

15 duims helaas geen ervaring

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.