BBQ tour TACB 2011

Home Forum Porsche Uitstappen BBQ tour TACB 2011

• Maker
    Discussie
  • Door het drukke beroeps en private leven hebben we maar weinig kans om uitstappen mee te maken van de TACB .
    Deze zijn nochthans steeds de moeite waard en de stemming is altijd super gezellig .
    Eindelijk konden we weer meegaan .
    We vertrokken met stralende zonneschijn richting Hoegaarden waar de startlocatie was .
    Na wat gezellig gekeuveld te hebben vertrok de rit vandaar door het Haspengouwse richting het Hagelandse . De middaglocatie was een erg leuke plek met een super terras . Helaas was de bediening niet zo geweldig als de locatie zelf .
    MAar niet getreurd , het eten was lekker .
    Vandaar ging de rit verder via het Hagelandse richting de kempen . Er werd nog eens een tussenstop gedaan aan het Torenhof alvorens naar de eindlocatie de Keiheuvel te Balen te rijden .
    Na een korte speech kregen we een apperitiefje en hapje en konden ons dan tegoeddoen aan een BBQ . Deze was helaas heel wat minder dan verleden jaar . Dat wat lekker was was dadelijk op (denk aan de Gamba’s) en wat minder was bleef liggen (helaas was het lams iets over datum wat zelfs door de marinade niet meer gecamoufleerd kon worden) Gevolg , buiten één worstJE en een portie mosseltjes moest ik het stellen met wat salades .
    Volgende keer toch een andere traiteur vinden .
    Maar de gezelligheid , rijden met de P’s en het weer konden al lang niet meer stuk gemaakt worden .
    Kort samengevat een sublieme dag

De fotootjes staan hier ➡ KLIKKERDEKLIK

Enkele teasers

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
    • Vind ik ook heel raar .
      Mijn foto’s staan waar ze altijd (de laatste jaren) gestaan hebben .
      Alle albummetjes op mijn site (die je al zeker wel zult bekeken hebben) staan allemaal dus daar .

Hier ook geen probleem ….

Das raar, ik kan ze wel bekijken. 8) 8) 8)

Kan die foto’s niet zien of moet me registreren voor windows live 🙁

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.