Bedrijfsbezoek Gemballa 2009 + Bonusfoto’s

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche Tuning Foto’s Bedrijfsbezoek Gemballa 2009 + Bonusfoto’s

• Maker
    Discussie
  • Na de leuke reacties op mijn vorige tuningfotopost van het bedrijfsbezoek aan Techart in 2009+2010, heb ik besloten om een kleine toegift te doen en mijn foto’s van mijn bezoek aan Gemballa ook te plaatsen op het forum.

De foto’s zijn nog genomen met mijn oude compact, en zijn dus qua kwaliteit slecht, zeker vergeleken mijn mijn huidige spiegelreflex. De laatste 2 foto’s zijn een bonus, waarbij ik daar uitleg waarom dat een bonus is.

Ook staan er o.a. Een Mercedes-Benz CLS63 AMG & een Lamborghini Murcièlago LP640 Roadster bij (in mijn lievelingskleurencombi, nl. white on black met zwarte accenten).

AgustaF4.JPG

DSCF0093.JPG

DSCF0095.JPG

DSCF0102.JPG

DSCF0112.JPG

DSCF0113.JPG

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
    • [quote=”Rocco” post=87507]’t is de moeite wat daar staat, allemaal dankzij onze spykerspy 8) :mrgreen: :drink:[/quote]

Haha, heb nog veel en veel meer foto’s van o.a. 2 x bezoek Porschemuseum en +- 4x bezoek Porsche Verkaufszentrum. Maar daar is denk ik hier geen animo voor. Museum MOET je gewoon bezocht hebben en het Verkaufszentrum is te gewoon om hier te posten 🙂

Groeten

‘t is de moeite wat daar staat, allemaal dankzij onze spykerspy 8) :mrgreen: :drink:

Porsche911TurboCabriolet.JPG

En hier de bonus!!!!! Wat is dit denken jullie, waarom fotografeer in een Enzo stiekem van buiten uit. Nou, ik mocht geen foto’s maken van de werkplaats, en daar waren ze net nou een Enzo uit elkaar aan het halen. Stiekem buiten wel foto’s gemaakt. 4 maanden later kwam Gemballa met het nieuws dat ze een Enzo absurd hadden getuned, nl. de Gemballa MIG-U1. Die is nu in handen van een arabier. Dit is een bewijs voor wat velen vermoeden, dat een gele Enzo gebruikt is als basis. Kenteken weet ik helaas niet. Niemand kent deze foto’s dus jullie hebben een ‘primeur’. Voor jullie volstrekt onbelangrijk, maar voor mij als petrolhead als enige ter wereld (voor de rest zijn nergens foto’s opgedoken naar mijn weten) een auto te fotograferen die later zo speciaal werd, is gewoon übervet 🙂

DSCF0321.JPG

DSCF0322.JPG

Groeten

DSCF0142.JPG

DSCF0144.JPG

DSCF0146.JPG

DSCF0148.JPG

GemballaAvalancheGTR650Evo.JPG

GemballaGTR750Biturbo2.JPG

GemballaGTR750Biturbo4.JPG

GemballaGTR750Biturbo5.JPG

DSCF0124.JPG

DSCF0126.JPG

DSCF0129.JPG

DSCF0131.JPG

DSCF0134.JPG

DSCF0135.JPG

DSCF0136.JPG

DSCF0139.JPG

DSCF0096.JPG

DSCF0104.JPG

DSCF0116.JPG

DSCF0117.JPG

DSCF0118.JPG

DSCF0120.JPG

DSCF0121.JPG

DSCF0122.JPG

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.