Bedrijfsbezoek Techart 2009 & 2010 Foto’s + film

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche Tuning Foto’s Bedrijfsbezoek Techart 2009 & 2010 Foto’s + film

• Maker
    Discussie
  • Sinds 2006 ga ik elk jaar naar Stuttgart en ben ik veel te vinden in Zuffenhausen bij Porsche of Stuttgart-Zentrum bij Merc. Ook heb ik in 2009 en 2010 een uitje gemaakt naar Techart. Omdat bijna niemand er ooit geweest is, lijkt me het leuk om de foto’s te delen. Foto’s zijn wel gemaakt mijn oude compactkameraadje, waar ik nu een dikke spiegelreflex heb. Ook ben ik een stuk verder in de fotografie, dus de meeste schoonheidsfouten die hier te zien zijn bestaan bijna niet meer 😛

Ben sinds een heel korte periode op dit forum aangemeld, en is misschien leuk voor de mensen die me niet kennen om eventjes mijn voorstelling te lezen in dit topic 🙂

Hopelijk krijgen jullie een kleine indruk!

DSCF0020.JPG

DSCF0023.JPG

DSCF0028.JPG

DSCF0038.JPG

DSCF0041.JPG

DSCF0042.JPG

DSCF0052.JPG

DSCF0058.JPG

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 40)
    • Laat ik het zo zeggen: op 1 dag had ik 6 Carrera GT’s gezien, en 3 959’s. Op max 400m van elkaar. Zegt al wat eh? 😛

Moslim -> Mekka
      Autoliefhebber -> Porsche- & MB-museum

Groeten

ik ga zeker ook mee,wil dat wel eens zien, :lekker: al dat lekkers

Anoniem

Roof party door Rufie (what’s in a name) was Super .In 2012 sta ik weer op da dak en ze mogen zingen kom van dat dak af ,ik blij erop staan 😉 .

Señior Rufie? :engeltje:

mss es organiseren om een weekend met enkele samen te gaan?

Wow! Vet! Als het evenement doorgaat ga ik vragen of iemand plek in zijn kofferbak heeft :mrgreen: Hoe nice! :respect2: Bedankt voor de verduidelijking!

Dat museum is echt vet, je hoeft er nog niet eens een kaartje te kopen om vanalles te zien. Bij de kassa’s staan al een aantal auto’s tentoongesteld, dan kan je doorkijken naar de garage en in de parkeergarage staat ook genoeg leuks (een vriend van mij vond er een Bugatti 16.4 Veyron GranSport t.w.v. 2.5 miljoen Nederlandse eurootjes!!!)

Ben al meerdere keren in het museum geweest, maar effectief in de tentoonstellingsruimte is het “maar” 2 keer. Dit jaar ga ik er sowieso weer heen!

Groeten

Roof Party… 8)

[video]http://www.youtube.com/watch?v=jWU7kumnI4s&feature=g-upl&context=G2458732AUAAAAAAADAA[/video]

[video]http://www.youtube.com/watch?v=UWBkGgUhhfk&context=C320f2fcADOEgsToPDskIw7jaC6WL_xBLCuWi8gBoK[/video]

What happens on the roof party stays on the roof party :wtf:

Roof party?

Groeten

Samen met de niet te missen Porsche Museum Roof Party?! :respect2: :first:

:driver: :driver: :driver:

Me too 😀

Idem

Anoniem

idem!

Als het in de agenda past wil ik ook mee!

Heb inmiddels de foto’s van de Gemballa gepost.

Ik hoop dat het idee wat wordt, een rit met forumleden in de zomer naar Stuttgart!

Groeten

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 40)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.