- Dit onderwerp bevat 4 reacties, 4 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 18 jaren, 8 maanden geleden door .
-
Discussie
-
9 maart 2006 om 00:37
Hallo iedereen,
Ben vandaang met mijn drie weken geleden 911 3.0 SC vqn 1983 naar de technische controle geweest voor de gelijkvormigheids procedure. Heb namelijk de auto in Nederland gekocht en daar bestond het toen niet,….
Geen een van de beide remlichten gaan aan wanneer er met contact aan op de rempedaal gedrukt wordt.
Ik heb de zekeringen nagekeken , allen ok, ook alle contacten goed schoongemaakt en ook natuurlijk de gloeilampen nagekeken en de contacten ook goed schoongemaakt maar werkte nog steeds niet.
Bij de rempedaal is er geen remlicht schakelaar. Heb even in werkplaatshandboeken gekeken en op de hoogdremcilinder zijn er twee schekelaars. heb de contacten ook schoongemaakt maar niets,….
Dan maar een multimeter aangesloten op steeds twee van de drie contacten , en dit op beide stekkers. En ja , daar heb ik 12 volt , op beide STEKKERS. Betekend dit nu dat beide of een van beide schakelaars op de hoofdremcilinder stuk kunnen zijn ?
Ook misschien niet interessant om te weten : oorspronkelijk is het een Amerikaanse uitvoering en er is ook cruise control op dat niet meer functioneert,….kan dit gelinkt zijn met het niet werken van mijn remlichten ?
Bednakt voor de tips,…
Groetjes
TIM
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.