bekend?

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen bekend?

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • ken

hou ons op de hoogte zou ik zegge 😉 )

450 pk is het optionele X51 pakket.

Moet op de sticker in de kofferklep alsook in de sticker van het onderhoudsboekje staan.

Dan ook maar even controleren of het wel over de juiste wagen gaat. We weten allemaal wel wat er in een kippestal kan gebeuren…. of die nu in Limburg of ergens in San Fran staat!

Groetjes,

Bert

Anoniem

Wel goed laten verifiëren waar die 450pk vandaan komen. Als ze qua originaliteit niets kunnen aantonen, laten staan want dan heb je veel meer motor-slijtage dan normaal. Een echte 450pk heeft nl. serieus wat aanpassingen t.o.v. een 408pk.
          Ook de historiek nazien en dat die 34500km kloppen. Bij die van mij kon ik dat nazien aan de onderhoudsfacturen (datum facturen + km-standen). De wagen op een brug laten zetten zodat je onderaan kan nazien dat hij geen ongeval heeft gehad. En de bodemplaat onder de motor er laten afhalen (is niet moeilijk, zijn een paar vijzen) zodat je goed kan controleren op olie-lekkages, zeker aan de turbo’s.

[quote=”nine-eleven”:3vklgaci]rekenen ze in US niet in miles?[/quote]

Nee,in dollars rekenen ze daar. 😆

indien diagnose Porsche geen bezwaar misschien inderdaad de moeite om eens uit te pluizen…

De 993 TT staat momenteel nog niet in Belgie maar zou binnenkort geleverd worden vanuit Amerika.Sinds ongeveer een jaar is er niet meer mee gereden.Diagnose porsche geen bezwaar.

rekenen ze in US niet in miles?

goede observatie wat betreft die slijtagegevoelige onderdelen… en zeker eentje die aan het denken zet!!

die uitlaten kan van de condens van het stilstaan zijn, het is idd een amerikaanse import, wat mij vooral opvalt is dat de slijtagegevoelige interieurdelen allemaal vervangen zijn, originele pook is weg, originele pedalen zijn weg… desalniettemin, scherpr prijs voor een dergelijke wagen als hij ongevalvrij en technisch in goede staat is.

Maar zoals al zo vaak gezegd is, sprookjes bestaan niet, zeker een akk laten doen bij interesse…

is inderdaad een Amerikaanse wagen.

Hoe dan ook is de prijs niet echt overdreven, er van uit gaande dat dit de werkelijk kilometers zijn… maar zelfs dan nog! Ik zie ze doorgaans veel duurder staan met 100.000 km of meer…

En wie de handelaar in kwestie ook moge zijn, als hij een diagnose in een erkend Porschecentrum weigert, weet je genoeg hoe laat het is!!! Trust me, de meesten zullen wel weten dat ik helaas zeer uit ervaring spreek!!! 😥

ken

blijft steeds een knap beest natuurlijk

dit is volgens mij een Amerikaanse wagen

Die uitlaten lijken me wel heel erg vuil voor maar 34500 km gelopen te hebben, niet ?

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.