Bekende Belgen en Porsches…

Home Forum Zeverhoekje Bekende Belgen en Porsches…

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 133)
    • Naar aanleiding van dit artikel…

Click

Willy Sommers dus een 996 4S… Die mens heeft goeie smaak (en waarom zit hij hier niet op ‘t forum?? ruzie 😉 ) Het artikel lezende wist ik niet dat de 996 4S ook in 2008 nog gefabriceerd werd! 💡 :sarcastisch :mrgreen:
      Ik dacht dat ook Will Tura een echte Porschist is/was?
      Wie nog? Walter Grootaers? Koen Wauters?
      En was de rosse van K3 niet onlangs in het nieuws met een aanrijding waarbij haar 911 beschadigd werd en de schuldige vluchtsmisdrijf pleegde?

Wie kent er nog? Of wie weet met welke P onze Vlaamsche artiesten rijden?

Regi had er vroeger minstens éné

[quote=”Mushroom” post=125795]
          Ik dacht dat ook Will Tura een echte Porschist is/was?
          [/quote]

Klopt, heeft nog steeds zijn 356 Pré A Cabriolet !

Glenn Janssens heeft een 74 RSR Martini Replica gebouwd door Tuthill.

Ik rij met nen 928 en aangezien wij aan onze derde cd bezig zijn en toch wel bekend zijn in “de underground scène” reken ik mij tot de Vlaamse artiesten 😀
              voor diegene met stevige trommelvliezen
              battalion
              met beelekes
              en ge kunt ons liken op facebook maar ik heb zelf gene smoelenboek dus vraag mij de url ni 😀

Wout Bru heeft een matzwarte Kajen. Met Coyotte ! 😉

Van Summere (wielrenner) heeft een 996. Lap een wielrenner met smaak & verstand. Of heeft zijn vrouw beslist ? :mrgreen:

[quote=”porsche914orange” post=125803]Glenn Janssens heeft een 74 RSR Martini Replica gebouwd door Tuthill.[/quote]

yep en in 2010 nog es opgelapt door Tuthill na de crash tijdens de ORC canalrally

en z’n andere rally P heeft hij op z’n dak gelegd tijdens de Haspengouw rally 2013
                  [video width=425 height=344 type=youtube]oDEkwQoyDAw[/video]

[quote=”Igordiver” post=125812]Ik rij met nen 928 en aangezien wij aan onze derde cd bezig zijn en toch wel bekend zijn in “de underground scène” reken ik mij tot de Vlaamse artiesten 😀
                    voor diegene met stevige trommelvliezen
                    battalion
                    met beelekes
                    en ge kunt ons liken op facebook maar ik heb zelf gene smoelenboek dus vraag mij de url ni :D[/quote]

De max!!

Dit vraagt om een optreden op de volgende RLC :coolness: :relaxman:

[quote=”porsche914orange” post=125827]De max!!

Dit vraagt om een optreden op de volgende RLC :coolness: :relaxman:[/quote]
                      Met gratis oorstopkes en luchtgitaarkes… :happydance:

Spelen jullie bij die gelegenheid dan wat coverkes ook?
                      Denk dan aan Deep Purple, Rainbow, Led Z., Van Halen, Black Sabbath en andere groepen met schone balladekes

@mush nu weet ik waarom ik geen 4S moest hebben :ass:

[quote=”Mushroom” post=125795] Koen Wauters?[/quote]

Koen en Kris racen in Porsches … wil je dat mee laten tellen in dit topic

Ik vraag me af of de 550 (State Of Art) Spyder waar hij de Mille Miglia in heeft gereden van hemzelf is :popcorn:

Porsche van Karen Damen (K3)
                            onbekende-rijdt-porsche-van-karen-damen-k3-in-de-prak_19_630x350.jpg

[quote=”Mushroom” post=125795] Koen Wauters?
                              Ik vraag me af of de 550 (State Of Art) Spyder waar hij de Mille Miglia in heeft gereden van hemzelf is[/quote]
                              Neen, die 550 is niet van hem maar is één van de drie waarvan State of Art directeur Albert Westerman eigenaar is.
                              Koen Wauters zelf rijdt met een Aston Martin Rapide.

Karen moet nog wel leren parkeren, heeft hare velg tegen den borduur geschuurd zo te zien 😛 😛

Vroegere Vrt-baas en huidig directeur bij Bekaert Bert De Graeve rijdt met een 997 targa .

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 133)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.