belastingen op recklame maken

Home Forum Zeverhoekje belastingen op recklame maken

• Maker
    Discussie
  • ik denk eraan om een WAW (velomobiel) te kopen……

nu heb ik al een paar maal een velomobiel zien rijden waarop reclame word gemaakt, 1 x een persoon tegen gehouden, en hem eens gevraagd hoeveel hij daarvoor kreeg ( zwarte WAW met opschrift van een kapperszaak), ‘t was 50 euro/maand, dus 600 euro/ jaar
    nu vraag ik mij af of je zoiets moet aangeven aan de belastingen (denk het wel, want is een inkomste….),
    en hoeveel je daarop belast word ❓

een velomobiel is (en blijft) toch iets zalig, en ne scheve voet gaat me denkelijk toch niet kunnen tegenhouden ❗

bij de belastingen weten ze het ook blijkbaar niet 🙄 , want na een telefoontje (wachtijd: zeer lang….) hebben ze me een e-mail adres gegeven om de vraag te stellen, want via telefoon konden ze daar niet op antwoorden, ze wisten het gewoon niet, dus een e-mail gestuurd naar het door hun vermelde adres……
    antwoord, vandaag : nul komma niks…….
    hopende voor de komende dagen ……

ik moet de fiets nog bestellen, ‘kweet niet goed in welke kleur ❓
    (moest er iemand geroepen vinden om reclame te maken, dan mag die de kleur kiezen, e-mail: symonspatrick@hotmail.be )
    maar dit is een voorbeeld :

3 reacties aan het bekijken - 16 tot 18 (van in totaal 18)
    • [quote=”ironpatje” post=100423]
      heb je er al ooit eens mee gerede, dacht het niet, want dan zou je zo niet spreken,
      [/quote]
      Toevallig heb ik er wel mee gereden dus ik spreek over een kleine ervaring. Ik voelde me net zo veilig als in een kleine duikboot midden tussen oceaankruisers.:lol:

Maar verder hoef je je niet aangevallen te voelen hoor, ieder zijn ding zeg ik maar, anders zou de wereld saai zijn moesten we allemaal met dergelijke verhicels gaan rondrijden 😉

En je eigenlijke vraag is moeilijk te beantwoorden want je wordt belast op je inkomsten, niet op een percentage van een bepaald inkomen.

[quote=”porsche” post=100422]Inkomsten ongeacht van welke aard moeten altijd aangegeven worden.

Wat betreft de Velomobiel dat vind ik persoonlijk een levensgevaarlijk voorwerp.[/quote]
        dat zeggen idd de meeste oude mensen, ik denk dat anna van familie dat ook zou zeggen….

Je moet maar aangereden worden door een auto dan is je bescherming nul.

zoals bij de meeste fietsen zeker ❓

De wendbaarheid van dergelijk vehicel laat ook nogal te wensen over tenzij je altijd lekker rechtuit kan rijden.

ja , dat is waar, de wendbaarheid van een velomobiel is niet heel veel beter dan van een auto, heb je er al ooit eens mee gereden ?, dacht het niet, want dan zou je zo niet spreken, 100 jaar geleden dachten ze ook dat een auto een instrument van de duivel was, maar ik sta liever niet stil, en evolueer liever mee,
        ik wil geen oude zagevent worden die commentaar heeft op alles wat beweegt…..

vraag ging eigenlijk op het percentage dat de belalstingen ging opeisen…..

Inkomsten ongeacht van welke aard moeten altijd aangegeven worden.

Wat betreft de Velomobiel dat vind ik persoonlijk een levensgevaarlijk voorwerp.
          Je moet maar aangereden worden door een auto dan is je bescherming nul. De wendbaarheid van dergelijk vehicel laat ook nogal te wensen over tenzij je altijd lekker rechtuit kan rijden.

Ik weet dat veel afhangt van je eigen rijstijl en gedrag in het verkeer, daarbij onze fietspaden die soms smal, soms slecht onderhouden en waar men in beide richtingen rijdt, begin er maar aan met een Velomobiel. Er zullen altijd pro’s en contra’s zijn maar geef mij maar een gewone fiets, dat is al moeilijk genoeg in het hedendaagse verkeer en onze perfecte fietspaden 😉

3 reacties aan het bekijken - 16 tot 18 (van in totaal 18)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.