Belcar First Race (My Pictures)

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche Motorsport Foto’s Belcar First Race (My Pictures)

• Maker
    Discussie
  • Dit weekend wordt de Belcar First Race gereden.
    Vandaag was het al volop volle bak op en rond het Circuit van Zolder.
    Als zijn mijn fotootjes niet zo goed als die van de profi fotograaf (die ook veel dichter aan de baan kan dus scherpere foto’s ) , ik wil ze jullie toch niet onthouden.
    De gelukte staan in mijn foto-album en dan klikken op het juiste evenement.
    Hier zijn in elk geval wat smaakmakers

En ook James Bond was er 8)

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
    • In aanvulling :

Meer op volgende link

heb het spektakel op zondag 1 april 2007 ook live mogen meemaken, samen met mijn twee kids;
        we hebben er echt van genoten, het weer was ook een meevaller!
        grtz BB72

Ik werk idd met een compacte camera en moest maximaal uitzoemen om de wagens “zo dicht” te kunnen krijgen.
          Dat in combinatie met het erg mistige en bewolkte weer van donderdag doet natuurlijk de kwaliteit enorm dalen.

Ooit komt er een hele goede andere camera , maar tot dan doe ik het met mijn gewoontje.
          Er zijn andere prioriteiten momenteel

leuke foto’s
            sta ook vertrekkensklaar…..

je ziet inderdaad het verschil vooral al het om bewegende beelden gaat

koen het zijn mooie fotos en zeker fijn om ze hier te zien

en thomas zijn foto s dat zijn echte plaatjes maar zoals er al gezegt wordt dat ligt aan de qualiteit van de camera

ik zou eigenlijk niet willen weten wat de materiaal koffer kost die tomas meesleurd om deze plaatjes te trekken zal wel hel veel geld zijn 😳

alvast allebij bedankt voor de mooie fotos

Tof om te zien dat er nog mensen van dit forum naar het circuit van Zolder zijn geweest afgelopen donderdag.

De foto’s zijn niet mis, maar de kwaliteit is wat minder. Ook te verstaan als je met een compact camera werkt. Je mag me zeker niet verkeerd verstaan en zeker niet denken dat ik je foto’s afbreek.

Na het weekend probeer ik die van mij zo snel mogelijk af te hebben.

Met vriendelijke groeten

Thomas Nulens

Zo’n Auston Martin zijn wel mooie wagens (vooral in donkergrijs of donkergroen), maar hoe zit het met de kwaliteit van zo’n wagen?

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.