- Dit onderwerp bevat 14 reacties, 10 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 14 jaren, 4 maanden geleden door .
-
Discussie
-
4 september 2010 om 14:44
Hey iedereen,
Zal beginnen met me even voor te stellen. Mijn naam is Bert Vanmol 36 jaar en woonachtig te Tildonk ( Haacht ). Zoals de meeste hier is mijn jongensdroom altijd een Porsche geweest. Momenteel ben ik nog niet in het bezit van een Porsche, maar daar word aan gewerkt. Mijn dagdagelijkse job ( ook eigenlijk een beetje mijn hobby ) is carrosseriehersteller. Het forum hier volg ik nu al een paar jaar, en moet zeggen er zitten steeds interessante draadjes tussen om te volgen.
Nu ben ik op zoek naar iemand die mij misschien zou kunnen helpen in mijn zoektocht.
Ik heb lang getwijfeld om het hier te vragen, maar ga het er toch op wagen. Ik ben op zoek naar iemand met Lamborghini gallardo. De zoon van mijn vriendin wordt op 21 oktober 11 jaar en staat hier stapelgek van. Ik zou hem dus graag voor zijn verjaardag een ritje ( gewoon een plaatselijke toerke van max 30 min) willen cadeau doen. Ikzelf ken echter niemand met een gallardo, kan er mij hier iemand soms helpen?Groeten Bert
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.