Ben op zoek naar

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Ben op zoek naar

• Maker
    Discussie
  • Hey iedereen,

Zal beginnen met me even voor te stellen. Mijn naam is Bert Vanmol 36 jaar en woonachtig te Tildonk ( Haacht ). Zoals de meeste hier is mijn jongensdroom altijd een Porsche geweest. Momenteel ben ik nog niet in het bezit van een Porsche, maar daar word aan gewerkt. Mijn dagdagelijkse job ( ook eigenlijk een beetje mijn hobby ) is carrosseriehersteller. Het forum hier volg ik nu al een paar jaar, en moet zeggen er zitten steeds interessante draadjes tussen om te volgen.

Nu ben ik op zoek naar iemand die mij misschien zou kunnen helpen in mijn zoektocht.
    Ik heb lang getwijfeld om het hier te vragen, maar ga het er toch op wagen. Ik ben op zoek naar iemand met Lamborghini gallardo. De zoon van mijn vriendin wordt op 21 oktober 11 jaar en staat hier stapelgek van. Ik zou hem dus graag voor zijn verjaardag een ritje ( gewoon een plaatselijke toerke van max 30 min) willen cadeau doen. Ikzelf ken echter niemand met een gallardo, kan er mij hier iemand soms helpen?

Groeten Bert

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
    • porsche schrijft:

Audiotronics schrijft:
      [quote]Iemand met een gallardo vinden moet nog wel lukken maar iemand met een RIJDENDE gallardo is iets anders 😈

Van horen zeggen vermoedelijk.

Een Gallardo is tegenwoordig even betrouwbaar als een Porsche hoor en ik heb het niet van horen zeggen. :wink:[/quote]
      Euh niet van horen zegggen maar mijn broer heeft er al verschillende gehad (countach, diablo en gallardo). Was van porsche > ferrari > lamborghini en nu terug naar porsche gegaan. De twee “Italiaanse merken” moeten niet meer op zijn oprit komen want hij steekt ze in brand 😆 Maar misschien gebruikt hij zijn wagens wel iets teveel voor waarvoor ze gemaakt zouden moeten zijn (het zonnige Zuiden waar ze nog geen boetes geven aan de “geïmporteerde bewoners” en velen hun wagens gebruiken om de poser uit te hangen 😆 )

Op de schoot nemen is niet direct nodig, hoeft ook geen super lange rit te zijn.
        Gewoon het blokje rond zou hij al super vinden!!

Een paar weken terug op de 24u van zolder heeft hij voor het eerst naast een echte kunnen staan, zijn ogen hebben nog nooit zo hard geblonken als toen.

Ondertussen blijf ik gewoon verder zoeken.

Gr Bert

Anoniem

Of heeft het meer voor het mannelijke geslacht…
          spyder : http://www.autoforum.be/showthread.php?t=40095 heeft het meer voor schone vrouwkes meen ik te weten.

Let wel er staan maar 2 stoelkes in zo’n ding, en een 11 jarige neem je nu niet direct op schoot

Het probleem zal geweest zijn dat de vent van die knappe vrouw er naast stond 😆 😆

Klopt idd Jokke , en die man had plechtig beloofd dat ze kon meerijden .
              En naderhand kon die en die kennis mee , maar zij bleef aan de kant staan 😥
              Hij zal het misschien niet zo voor knappe vrouwtjes hebben zeker ❓ 😈

En ik die dacht dat het vorig jaar op de Vanbeurdendag op het circuit van Francorchamps wel gelukt was met de witte gallardo die daar ook rondjes maakte.Had je hem dan toch niet gevraagd,Koen?

je kunt wel op zandvoort rijden met een Gallardo
                    dat is met bleekemolen maar de prijs is er ook naar
                    ik heb er dan met P cup gereden formule Ford quad en terreinrijden met een suzuki

Koop er eentje om haar plezier te doen 😆 😆
                      Voor in de living te zetten hé… en de P om mee te rijden 😆

De Gallardo is de droomwagen van mijn vrouwtje .
                        Telkens we er eentje zien flipt ze compleet .
                        Ze hoopt ooit met iemand mee te kunnen rijden .
                        2x hebben ze haar het al eens beloofd , doch het is er nog nooit van gekomen .
                        Maar ooit zal haar droom waar worden .

Audiotronics schrijft:

Iemand met een gallardo vinden moet nog wel lukken maar iemand met een RIJDENDE gallardo is iets anders 😈

Van horen zeggen vermoedelijk.

Een Gallardo is tegenwoordig even betrouwbaar als een Porsche hoor en ik heb het niet van horen zeggen. 😉

rjf

Zijn die dingen zo onbetrouwbaar dan ?

Wel al gehoord van de gumball dat ze (net als dat andere italiaanse sportmerk) niet betrouwbaar zijn voor lange afstands rally’s

Iemand met een gallardo vinden moet nog wel lukken maar iemand met een RIJDENDE gallardo is iets anders 😈

Ik heb je een PM gestuurd.

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.