Benzine filter 3.0 sc 1979

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 Benzine filter 3.0 sc 1979

• Maker
    Discussie
  • Nieuwe benzine filter bestellen , hoe moeilijk kan dat zijn ? :wtf:
    Van de week bij de plaatselijke autoshop een nieuw olie en benzine filter gehaald maar dat ding past natuurlijk niet .
    Ik heb zelf al eens proberen op te zoeken maar door het bos zie ik de bomen niet meer staan. 🙁
    Kan iemand mij misschien een passend filter (merk/type nr.) aanraden voor een 1979 3.0SC motorcode 930.03 ?

Grts.
    John

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 18)
    • :applaus: :happy:

Go baby Go ! :relaxman:

:first:

Laat er u eerst ne keer mee trekken :mrgreen: :first:

Haha.. goed idee ,moet zeker eens een keer gebeuren :relaxman: 😀

Trouwens vandaag men benzine filter gaan ophalen ..5é keer goeie keer 😆
            T’is een Mahle KL5 geworden !
            Na al die moeite om hem gevonden te krijgen heb ik er nu een wat emotionele band mee gekregen en vind ik het zonde om hem zomaar op de wagen te steken 🙄
            :sarcastisch

Dan komen we toch gewoon tot bij U thuis :drink: :happy:

Hey ,meer volk uit de geburen dan gedacht . :first:
                Nog efkes en we kunnen een meeting organiseren :driver: 🙂
                Hoewel ,ik heb momenteel nog maar een zielig elfke staan dus zal nog even duren eer ze op de baan kan 😉

😀 😀 😀 Ik woon in Brussel , maar heb mijn ganse jeugd in Turnhout gewoond 😀
                  Mvg, Guy

En ikke van Mol, nij kunne we os al mee dra oanmelde as forumlid van de provincie Kempen :relaxman: :relaxman:

Ik ook :relaxman:

[quote=”bladerunner” post=112272]Ah zo, ook van de Kempen dus. :first:[/quote]
                        Ja lap.. nu moet ik wel schuld bekennen ..ik zen van Geel :sarcastisch :happy:

Ah zo, ook van de Kempen dus. :first:

Vandaag mijn lesje weer geleerd :applaus:
                            Voor de vierde maal terug geweest naar de autoshop …nog steeds geen passend filter :wtf:
                            Die shop is nu wel vlak bij de deur maar Porsche verellen is immers maar 2 km verder .
                            Waarom makkelijk maken als het ook moeilijk kan is het moto :first: :sarcastisch

Hey bedankt , gaat zeker nog van pas komen 😉

[quote=”Porsche911lover” post=111958]internetsite “rose passion” heel veel tevreden klanten…

http://www.rosepassion.com/nl/cat/porsche-911-74-89-1979-3-0sc-targa-manuele-bak-5-versnellingen/M1320/motor-en-benzinetoevoer/B36%5B/quote%5D

Yep , kan ik bevestigen en zeer snelle levering

Mvg, Guy

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 18)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.