bescherm folie steenslag

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 993 bescherm folie steenslag

• Maker
    Discussie

• snoer 964
    Deelnemer

Wie weet een goed adres voor het aanbrengen van steenslag folie op voorbumper 993 .Liefst in de omgeving O VL .
      Alle info is welkom.

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
      • dat is eenvoudig zelf te doen hoor, zorg gewoon dat hij warm is, en dan in een plantensproeier water en dreft doen, beide nat genoeg maken en met een rubberen spatel blijven strijken tot de lucht der vantussen is, Ik had er ook schrik van maar toch zelf geprobeed en leek achteraf poepsimpel

grtz Geert

Ok Luc ik bel hem eens op , Juist ik heb die man bij u gezien als hij je turbo gedaan heeft .
          Bedankt voor de tips

Foliaworx, zavel 5 te 9280 Lebbeke tel 0495 / 16 31 92
            Deze man werkt voor veel grote merken en als je hem verteld na dat hij prijs heeft gegeven dat ik u heb door gezonden dan zal hij zeker korting geven. Wij werken dan ook veel voor hem dus bel hem maar gerust op, ik denk zelf dat hij voor de zelfde prijs tot bij u thuis zal komen.
            Trouwens de zij klevers achteraan op je vleugels zijn door hem aangebracht.

Mvg,

Luc

ben niet meer geheel zeker, maar ik meen mij te herinneren dat ze dat ook deden bij Protech, op de Industrieweg in Wondelgem (een paar honderd meter voor de autokeuring in Wondelgem).

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.