- Dit onderwerp bevat 6 reacties, 6 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 12 jaren, 4 maanden geleden door .
-
Discussie
-
31 augustus 2012 om 09:45
ik denk dat het de laatste week van de Turbo wordt! 😕 Ik ben de onnozele biedingen van marchands, funbieders, grapjassen die vragen of ik een Dodge Ram wil overnemen, of marchands die met een deftig bod komen maar niet komen opdagen op de afspraak (tot 2 maal toe met twee verschillende marchands vanuit Brussel! 👿 )een beetje beu aan het worden, en voor de rest lijkt effectief de markt op zijn gat te zitten. Heb gisteren naar een Duitse handelaar gebeld doe twee wagens staan heeft die mij interesseren, en die een deftig bod doet op mijn turbo als overname. Volgende woensdagnacht vertrek ik, dus mocht er toch nog iemand interesse hebben om hem alsnog aan dezelfde prijs als de handelaar te willen kopen: het zijn werkelijk de laatste dagen… 😀
Ik zal er, zacht uitgedrukt, niet echt de prijs van gekregen hebben die ik hoopte, maar ondertussen moet een mens wel verder, verspeel je ondertussen soms zelf de kans op een wagen die je op het eerste zicht heel erg aanstaat, enz enz… De kans is dus groot dat ik tegen de volgende RLC Porscheloos zal zijn, excuses als ik dus meer dan anders zal kwijlen op enkele wagens!
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.