Besloten Facebook groep Porsche 964

Home Forum Porsche Clubs Besloten Facebook groep Porsche 964

• Maker
    Discussie

• Christian Omloop
    Deelnemer

Hallo Porsche 964 owners,

Ik heb een besloten Facebook groep opgericht voor Porsche 964 eigenaars om foto’s, ervaringen, DIY, documenten, evenementen, … te delen. Uiteindelijk lijkt het me interessant om zelf eens een uitstap of evenement te organiseren.

De facebook groep heeft momenteel dus nog geen leden 🙁 en weinig inhoud maar hopelijk verandert dit snel :-).

Jullie zijn van harte welkom !!!
      de FaceBook groep vind je hier : Porsche 964 Club

14 reacties aan het bekijken - 16 tot 29 (van in totaal 29)
      • Als de koop rond is zal ik meer info en foto’s posten .
        @porsche964 :bedankt voor de tip

Ik heb zelf een C2 Tiptronic en ben er zeer tevreden over. Velen (of sommigen zullen je vertellen dat een Tiptronic niet het echte rijplezier brengt of op het circuit niet doet wat je verwacht. Ik vind het zalig rijden en ik ga er toch niet mee op het circuit rijden ;-).

Met een Tiptronic zijn over het algemeen minder problemen dan met een handgeschakelde bak (zeggen ze)

Heb je meer details en wil je deze delen?

Ik heb ook nog geen 964.Hopelijk binnenkort wel en zal me dan zeker aanmelden .
            Ondertussen toch mijn eerste vraag;
            Ik overweeg om een tiptronic wagen aan te kopen.Heeft iemand hier ervaring mee.
            Is het betrouwbaar of zijn er veel problemen mee?
            Wie kan mij hier advies in geven?

image.jpg

Deze zijn we aan het bespreken:-)

De andere FB-groep is inderdaad wereldwijd, de bedoeling van deze groep was om 964 eigenaars gericht hun (Nederlandstalige) ervaringen te laten delen. Ook wordt afspreken/uitwisselen makkelijker 🙂

Voor mij blijft dit forum HET Porsche forum.

Vrijheid blijheid. Maar ik heb nog geen 964 😐

hier ook weer onnodige quote gewist 😉

+1 :applaus:

Dat is wereldwijd, de andere is Benelux waar iedereen nederlands spreekt en wat samenkomsten eenvoudiger maakt, met een FB vriendje uit Australie zie ik dat nog niet direct gebeuren

Vanwaar toch direct de afkeurende reacties, ik denk niet dat de persoon die deze fb pagina opgericht heeft hier iemand wil benadelen of wil kwetsen

Der zijn ook andere Porsche forums waar iedereen naar hartenlust ma en kan vertoeven en dan wil dat volgens mijn bescheiden mening niet zeggen dat ons Belgische forum niet mag blijven, ik weet niet welk forum der eerst bestond 😀 :drink:

net wat porschewereldje nodig heeft nog meer kliekjes en geheimdoenerij, maar ik ben niet welkom dus alvast geen succes gewenst dan :mrgreen:

Er is al een 964 FB club waar ik al lid van ben…

https://www.facebook.com/groups/2400739071/

Vind ik wel straf, een nieuwforumlid die al meteen een afscheiding maakt van het Forum hier!!!!! :what: :what: :what:
                          Moest iedereen hier zo gaan beginnen ……. :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce:

Inderdaad Geert, ik heb deze groep opgericht om “specifieke” informatie over de 964 delen met anderen (op facebook manier – App).
                            Het forum blijft de ideale plaats om andere Porsche liefhebbers te leren kennen en info te delen.

Kan wel kloppen maar het gaat hier volgens mij niet over Porsche algemeen maar over de 964 dus kan ik dit alleen maar toejuichen, leuk is natuurlijk wel dat het 964 nieuws gedeeld wordt met de rest van ons

Grtz Geert

Dient dit algemeen porscheforum hier niet voor??… 😕

Ik heb me alvast aangemeld, succes met de FB groep en hopelijk komen hier nog leuke belevenissen uit, zeker nu de 964 een hype aan het worden is en der steeds meer bij komen

Grtz Geert

14 reacties aan het bekijken - 16 tot 29 (van in totaal 29)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.