Beste wensen!!

Home Forum Zeverhoekje Beste wensen!!

• Maker
    Discussie
  • Beste P-genoten,

Het is alweer een tijdje geleden, ondertussen volledig (origineel) leder interieur gekocht voor de 3,2. Montage en foto’s volgen!
    Bij deze wens ik jullie voor 2012 allereerst een prima gezondheid, en uiteraard vele veilige en gezellige P-kilometers, waar ik er hopelijk veel samen met jullie mag beleven, want binnen enkele weken worden de bumpers gedemonteerd en herspoten. Zodat de P toch een beetje netjes voor de dag komt hé!
    Tot gauw, en alvast een voorspoedig 2012!
    Werner.
    normal.jpg

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 25)
  • Anoniem

De allerbeste wensen aan iedereen hier op het forum .En :drink: :drink: :drink: .Funny.

Mijn beste wensen aan iedereen ! En natuurlijk nog veel leuke kms gewenst.

Ook van ons de allerbeste wensen .
          Wat laat , maar dat is de schuld van het werk :engeltje:

Beste wensen iedereen :drink: en veel plezier met de porsche(s) :driver: :first:

Beste wensen aan ieder en een vlot en veilig 2012 toegewenst. :driver:

Voorbije nieuwjaarsnacht kwam er iemand met zwart haar een rood strikje mij in raar Nederlands vertellen dat de benzine serieus ging afslagen in 2012….. mijn vrouw heeft mij deze middag ook verteld dat ik de mensen moet laten drinken die ‘kunnen’ drinken 😳

Geert.

Gelukkig nieuwjaar :drink:

Aan iedereen een gelukkig nieuwjaar :drink:
                  En veel leute met de P in 2012 :driver: en geen accidenten 😳

Beste wensen aan iedereen hé :drink: :drink: :drink:

De beste wensen voor iedereen! Mogen het nieuwe jaar 2012 veel leuks brengen en moge de Maja’s hun ongelijk bewezen worden :drink:

Groeten

ook van mijn kant uit het beste aan allen van jullie! Waardeer je goede gezondheid, geniet van de dingen, kom steeds veilig thuis, en laten we hopen dat met deze regering we op het einde van het jaar allen nog kunnen permiteren om met een Porsche te rijden, of er voor te sparen! :sarcastisch

eppie noewjijr!!

De allerbeste wensen!

2

Beste wensen iedereen. Op de vele mooie momenten die ons te wachten staan in 2012.

Wim

Moguhh allen, en hoop dat de nieuwjaars kater niet teveel aanwezig is. 😉

En dat was het dan weer, dus gelukkig weer normale dagen. 😎

Een gelukkig nieuwjaar!
                                Dat we nog veel mooie p ervaringen mogen delen.

Ps Kunnen we geen real life nieuwjaarsdrink organiseren?

Ook van mij de allerbeste wensen, dat alles mag lopen naar ieders wens!!

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 25)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.