Bestuurder filmt verkeersagressie op E314 (video)

Home Forum Zeverhoekje Bestuurder filmt verkeersagressie op E314 (video)

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 63)
    • ‘t Is toch wel toevallig en opvallend dat die camionette rondrijdt met een camera !!!

Ik ga me over het filmpje niet uitspreken, want heb zo’n flauw vermoeden dat we niet het hele verhaal krijgen ! Wellicht hebben beide partijen boter op het hoofd !

Dit is ook meteen de reden dat ik alles probeer te negeren van wat idioten rondom mij doen in het verkeer. Niet claxonneren (tenzij ze mij niet zien en me bijna platrijden), niet flikkeren, geen gebaren, geen bumperkleven, geen plots remmen en geen klemrijden … emotieloos, just minding my own business

XXX

Ik hoop dat ze die ‘pipo’ – chaufeur kan je dat niet noemen – serieus straffen;
        Het publiek maken van ‘t filmpje da’s eigenlijk iets dat je beter aan de politie overhandigd. Hopende dat ze correct reageren dan.

als je deze 2 min bekijkt ziet het er toch niet zo uit.
          ik zie aan de klok die meeloopt ook niks weggeknipt zoals hier eerder werd beweerd.

Oei, klopt!
          Dus die m3-rijder lijkt geschift, en dat voor iemand met een bompaplaat van 5 tekens 🙂

[quote=”ward” post=154425]…Ik geloof wel nooit dat die camionette niets gedaan heeft om dergelijke agressie uit te lokken, maar het blijft onverantwoord gevaarlijk en daarom moet de BMW-rijder gestraft worden…[/quote]

als je deze 2 min bekijkt ziet het er toch niet zo uit.
            ik zie aan de klok die meeloopt ook niks weggeknipt zoals hier eerder werd beweerd.

Rijbewijs afnemen en dien M3 in mijn garage komen zetten :mrgreen:

Persoonlijk vind ik dit een heel gevaarlijke trend alles openbaar maken en op het internet plaatsen .
                Hier moet een rechter oordelen en niet elk individu !

Wel klote als men ten onrechte zegt dat je de bestuurder bent van die m3.

Ik geloof wel nooit dat die camionette niets gedaan heeft om dergelijke agressie uit te lokken, maar het blijft onverantwoord gevaarlijk en daarom moet de BMW-rijder gestraft worden.

Verder heb ik het niet zo op dit publiekelijk schandpaalgedrag.

Ik zit ook niet op Facebook, zal dat pas doen zodra er een grote ‘fuck off.’ knop beschikbaar wordt.

ik zit er niet op maar voor mij mogen ze facebook dicht gooien. ruzie ruzie
                    ik ga hier geen namen noemen maar het is al te lezen op het net van (bekend vlaming)die vals werd beschuldigd over het thema.

http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenland/article/detail/1768626/2014/01/06/Juwelier-vals-beschuldigd-van-asociaal-rijgedrag.dhtml

J

Dat de politie die filmpjes kan en mag gebruiken als bewijs om een boete uit te schrijven is nog niet zo zeker. Alhoewel dit in bepaalde gevallen van verkeersagressie wel nuttig zou kunnen zijn.
                      Verzekeringsmaatschappijen gaan wel volledig achter die cameras staan en imo die in de toekomst zelfs verplichten.
                      Dat je te pas en te onpas ongewild op het internet gegooid gaat worden omdat je met een P rijdt en omdat veel mensen kleingeestige afgunstige kl..tzakken zijn, daar kan je op rekenen, vrees ik.
                      Mijn uitlaat is wat luider dan de gemiddelde Toyota Yaris, alleen daarom krijg ik al vieze blikken als ik bij ons door het centrum rijd…
                      Hopelijk pikt de privacy commissie hier snel op in en wordt het herkenbaar (gezicht, nr plaat…) posten van fotos en filmpjes personen en voertuigen aan banden gelegd en gereguleerd.

Steekt wel langs rechts voorbij via pechstrook…. :loser:
                        Wat er ook gebeurt is, de laatste actie was fout en gevaarlijk en moet bestraft worden, wat ee aanleiding ook was!
                        Als bij onderzoek blijkt dat er iets uitgelokt werd moet dit ook bestraft worden!
                        Zulk haantjesgedrag hoort nergens thuis!

… ikzelf heb het niet zo voor die cameraatjes… straks worden ze hebbedingetjes, wordt iedereen zomaar gefilmd en op het WWW gegooid en moeten ze bij de politie niets anders doen dan klachtjes noteren en beeldmateriaal in beslag nemen… neen, dank u.

Ik heb een bijzondere hekel aan asociaal en agressief rijgedrag maar elk verhaal heeft meestal wel minstens 2 versies met de waarheid er ergens tussenin. Zonder een oordeel te vellen over beide partijen, lijkt het mij ook interessant om te weten wat er gebeurd is vooraleer de BMW voor de camionette reed. Er is sprake dat de camionette een vrachtwagen voorbijstak. Misschien heeft hij de BMW ook gewoon geblokt door gewoon naar links te komen?! Dit overkomt mij ook regelmatig. Wie zal het zeggen?
                            Enne 1 keer flikkeren met de lichten volstaat voor sommige opgefokte ruziezoekers, hoor! 🙂
                            Soms is het beter om die pipo’s te laten doen en hen niet nog meer op te fokken. Maar toegegeven…..dat lukt me ook niet altijd…. 😳

Dat filmpje klopt langs geen kanten hoor 😉
                              Datum staat niet juist, stukje uitgeknipt. Je gaat mij niet vertellen dat één keer met de lichten flikkeren een trigger is voor zo’n stoten.

Rijbewijs afnemen en nooit meer terug geven! 👿 Simpel opgelost…
                                En aangezien hij toch aan het filmen was, was hij er beter los op gereden. Da zou hem wel leren. 😈

en toch een donator :applaus: :drink: :respect2: :respect2: :respect2:

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 63)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.