betaalbare 997

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 betaalbare 997

• Maker
    Discussie

• TomTurbo
    Deelnemer

Heeft iemand op het forum een glazen bol en kan die voor mij is kijken of een 997 binne pakweg 20jaar betaalbaar zal zijn 😀 mrgreen:
      Met betaalbaar bedoel ik zo ongeveer wat een 964 nu gaat,betaalbaar voor de gewone man dus.
      Nee serieus wat denken jullie hiervan
      mvg tom

8 reacties aan het bekijken - 16 tot 23 (van in totaal 23)
    • Anoniem

De 996 en 997 zijn nog altijd niet van hun kinderziekten af (motor = waterkoker en heeft problemen met de oliekeerring etc…) … die de 993 nooit gekend heeft.
        Plus dat de 993 meer garanties heeft meegekregen dan de 996 en 997.

D’er gaat nog een tijd komen dat de 996 en 997 onder de prijs van een goeie 911 3.2 gaan zakken.

Wim

[quote=”TomTurbo”:3lxqchpf]
          Het valt me ook op dat de993 zoveel geld blijft gaan.[/quote]

Is ook laatste serie lucht gekoeld, voor die ploffers kwamen. :mrgreen:

Ik denk het wel .Goedkoper zelfs.
            Als je idd ziet wat de 996 nu al kost en hoe laag sommige 997’s weggaan .
            Er zijn ook grotere aantallen van de 996 en 997 verkocht door de leasemogelijkheden .

inderdaad die taksen en inschrijving zijn om achterover te vallen.
              Daarom dat ik er bij zette binne20jaar,dan zijn ze oldtimer of bijna oldtimer.als de prijs op die ouderdom meevalt word het relatief betaalbaar.
              heb eigelijk geen idee wat ze op dit moment gaan in occasie?(ben is op site van p een c2S gaan samenstellen,was104000 STANDAARD 😥 heb me dan is laten gaan met kleur,velgen,ophanging,zetels,uitlaat maar er werd geen uiteindelijke prys meegedeeld.gelukkig maar missch wie weet waar ik uitkwam :mrgreen: )
              weet dat de 996 3.4 redelijk goedkoop staat(denk wel da iedereen weet waarom)zo rond of zelfs onder de prijs van de 964.
              Ne 3,6 heb ik nog niet aan die prijs gezien.
              Het valt me ook op dat de993 zoveel geld blijft gaan.
              ale wie weet ooit ne 997vo ne eerlijke betaalbare prijs 😀
              (ne mens moe toch van iets dromen e :mrgreen: )

check de prijs van 996.. overlaatst stond er één op voor 16.911 voor een 3.4 en een goede 20.000 voor een 996 3.6. die laatste heeft er helemaal niet lang opgestaan 😉
                Heb er zelf nog staan op twijfelen, maar als’k de taxen en biv bekijk heb’k er al direkt genoeg van 😯

Wim

Is hij zeker al over 5 jaar, ik schrik nu al soms van de prijzen. 😥

gratis zal wel sarcastisch bedoeld zijn neem ik aan 🙂
                    mja aan die co2 enzo wil ik nu nog ni denken das ni zo plezant als aan de 997 😉

Kdenk dat ie bijna gratis zal zijn, wat je over de wegen (CO²)-taks en benzine tegen dan niet zal kunnen zeggen…

8 reacties aan het bekijken - 16 tot 23 (van in totaal 23)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.