Betrouwbare garage regio Blankenberge/Brugge??

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 997 Betrouwbare garage regio Blankenberge/Brugge??

• Maker
    Discussie
  • Hallo,

Ik ben op zoek naar een betrouwbare garage in mijn buurt, regio Blankenberge/Brugge, Oostende.. waar ik mijn 997 naartoe kan brengen voor onderhoud en andere kleine zaken. Porsche Centre Knokke vind ik echt te duur voor zo’n zaken. Ook heb ik een K&N luchtfilter besteld die ik graag ergens zou laten plaatsen.

Iemand een idee?

Bedankt
    Tony

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
    • Zo is dat, eerst fun en voor zo scherp mogelijk de bolide in topconditie houden en daarna zien we wel weer verder! :driver:

En als er dan iemand komt die zegt dat … dan is dat zijn probleem wat mij betreft en niet het mijne. Een goeie reden op dat moment om vooral lekker te blijven rijden! What you see & what you experience = what you got!

Maaruh, je kunt in mijn beleving (indien knaaktechnisch mogelijk) maar beter direct je No 1 car verkrijgen, dan eerst andere modelletjes te verslijten. Ik spring altijd gelijk in het diepe, Love doing it the hard way!

Ennuh, een technische keuring op enig moment geeft inzicht in de status van de auto, of ie nou bij de officiele jongens of elders is onderhouden. Bij mij komen er alleen maar goeie technische jongens aan de auto, al moet ik er tig kilometers voor rijden. Maar bij een officiele P-garage of dealer ben ik nog nooit binnen geweest. Ik heb wel es een avondje geboomt met de baas van zo’n officiele dealer, dus heb op die manier dan toch nog wat insides mee gekregen van de ‘echte’ jongens. Die man had zelf ook een tijdje een WTL gereden, dat was leuk levellen. :drink:

Ik denk dat voor mij die stempels niet al teveel uitmaken. De vorige eigenaar (ik ben de 2de eigenaar)is inderdaad enkel tijdens de garantie naar een OPC geweest voor alles.
        In het origineel onderhoudsboekje staan er stempels tot 65000km. Alle onderhoud nadien is ergens anders gedaan.
        Mijn *porsche had 112000km erop bij aankoop en heb hem laten inspecteren door Porsche Center Knokke. Daar hebben ze bevestigd dat er geen merkbare gebreken zijn en dat alle vloeistoffen mooi op peil staan.
        Ondertussen heb ik al terug 10000 probleemloze kilometers gereden.
        Ik heb deze auto gekocht met het idee om er veel plezier aan te beleven. :driver:
        De kilometerstand en de waarde voor verkoop interesseren mij eigenlijk niet zo.

Ik zoek gewoon een garage die mijn auto volgens de regels kan herstellen als er iets kapot is.
        En dit voor de beste prijs.

@ blue8300

Ik denk moest je in Procenten uitdrukken wie na zijn garantie-periode nog naar een officieele *porsche dealer
          gaat voor al zijn akkefietjes en onderhoudsbeurtjes, ik denk dat je raar zou staan te kijken!!!!!
          Bij wagens van leeftijd, dan bedoel ik 20 jaar en meer, daar ligt het percentage nog stukken hoger denk ik.
          Jammer voor uw 3000€ dat je in mindering hebt moeten brengen, maar ik kan moeilijk geloven dat je voor die
          eene keer dat je niet naar een officiele *porsche garage bent geweest daarom 3000€ verlies doet. :bounce: :bounce:

Wat je denk te winnen in garage kosten ga je in het viervoud verliezen bij de verkoop…

Geen stempel van een officieel Porsche Center is voor vele kopers gewoon een direct nee of zullen ze een aantal duizenden euro’s aftrekken van jouw prijs.

Ik heb ook een 997 gekocht dat 1 maal bij een andere garage dan de Porsche Center was geweest, en ik heb 3000€ daarvoor afgetrokken, de verkopers had al genoeg kritiek en opmerkingen hierover gehad dat hij akkoord ging.

Kleine winst en groot verlies dus al resultaat.

[quote=”tc65″ post=152142]Kan je bij Gelaude ook terecht met de watergekoelde modellen? Aan de site te zien is het vooral om de classics te doen 😀 Zou wel handig zijn, is 10min van mijn huis.

[/quote]

ga maar gerust langs met je watergekoelde

Kan je bij Gelaude ook terecht met de watergekoelde modellen? Aan de site te zien is het vooral om de classics te doen 😀 Zou wel handig zijn, is 10min van mijn huis.

Bij Nuwel vrees ik dat ik niet ga moeten afkomen met een K&N kit die ik ergens anderes gekocht heb, onderhoud dat wel.

Olsene en Torhout is me iets te ver. Ik ben echt op zoek naar een garage waar je ook voor een kleinigheid kan naartoe gaan tussendoor.

Iedereen bedankt voor de suggesties.

Gelaude, Nuwel (Bosch service) en VO Cars (zelfde als Powercars, wel duur)

Gelaude in Brugge :up:

[quote=”luc993cabrio” post=152122]VO-Cars in Torhout, ga daar met al mijn auto’s, werken daar zeeeeeeeer veel aan porsche. :salut: :salut: :salut:[/quote]

+1

garage willems in Olsene, zeer goede service en niet duur. carl en zijn collega zijn liefhebbers,ook van de oudere types

VO-Cars in Torhout, ga daar met al mijn auto’s, werken daar zeeeeeeeer veel aan porsche. :salut: :salut: :salut:

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.