bezoek of testritje?

Home Forum Porsche Talk bezoek of testritje?

• Maker
    Discussie
  • Heyhey!

Ik heb een vraagje voor de kenners 😀

Mijn vriend rijdt met een Porsche en het is zijn droom om ooit eens de Porsche fabriek bij Stutgartt te bezoeken of om eens een testritje te maken met een Cayman ofzo.

Kan iemand me helpen aan adressen, sites en andere om zijn droom te helpen verwezelijken? Ik zou hem hiermee graag verrassen voor zijn verjaardag.

thxxx

3 reacties aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
    • ik heb dit weekend het Porsche Museum (het oude) en het Porsche archief bezocht. Omdat het ondertussen een 5tal jaren geleden is dat ik het fabriek bezocht heb, heb ik geprobeerd me bij een groep aan te sluiten , maar dat lukte me niet.
      Er werd me verteld dat je toch best een half jaartje op voorhand een reservatie maakt om het fabriek te bezoeken.

Het nieuwe museum zal openen ergens einde volgend jaar zijn de voorspellingen nu.

Ik post vanavond op mijn website http://www.liebe-zu-ihm.be/ de fotos van de autos die momenteel in het museum staan, en ook fotos over de stand van zaken van het nieuwe museum

have fun

Meerijden mag hij met mijn Cayman ook altijd hoor.

Maar ik veronderstel dat hij zelf wil rijden.

Dat zijn geen onmogelijk dromen! Zeker als ie al een Porsche heeft.

1. Fabriek bezoeken: heb dat al gedaan een hele tijd geleden. Heb toen de contactgegevens bij een Porsche-dealer gekregen. Toen werd je verwacht in het Porsche-museum en werd je bij een groep gezet.

Tip, probeer het te organiseren wanneer het nieuwe museum open is. Dan kan je dat ineens ook bezoeken.

2. Cayman: Twee mogelijkheden, ene huren maar dat kost al gauw wat. Hier een willekeurige greep uit het aanbod als je op google kijkt.
          http://www.porscheverhuur.be/NL/caymanprijs.htm

Een andere mogelijkheid is langsgaan bij een dealer. Als ie eventueel z’n huidige model wil inruilen voor een nieuwere, kan ie eventueel wel een testrit doen. Maar ik zou dit niet doen als ie niet echt geïnteresseerd is…

3 reacties aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.