Bezoek Porsche Leipzig 4-6 juni : programma online !

Home Forum Porsche Uitstappen Bezoek Porsche Leipzig 4-6 juni : programma online !

• Maker
    Discussie

8 reacties aan het bekijken - 151 tot 158 (van in totaal 158)
    • [quote=”Rufie”:213zjdcs]
      Denk niet dat een 30-jarige Porsche je mag weerhouden. Heb zelfs deelnemers met een 356 en een targa uit de jaren 70. Porsches kunnen daar echt wel tegen.[/quote]

Inderdaad, daar zijn ze voor gemaakt. :mrgreen:

Yes, hij doet het terug 😀 D D

Ook van mijn kant uit interesse, laat de verdere info maar komen.

Eric

Uiteraard ook geïnteresseerd 😀

Vorig jaar was fantastisch!!!

Go Alain!!! 8)

Indien ik vrij ben, ook wel geintereseerd. 8) 8) 8)

Bedoeling is inderdaad om met de Porsches naar Leipzig te rijden. Dat maakt al de helft van de fun uit, veel leuker dan met een bus hoor.
              Denk niet dat een 30-jarige Porsche je mag weerhouden. Heb zelfs deelnemers met een 356 en een targa uit de jaren 70. Porsches kunnen daar echt wel tegen.

Kan me nog niet uitspreken over de prijs omdat de besprekingen nog moeten starten, maar mijn basisprincipe is een goede prijs/kwaliteitsverhouding. Het geheel moet betaalbaar blijven.

Zeker en vast interesse.
                Stomme vraag van mij maar waar maken ze de 911? Niet in Leipzig dus neem ik aan….

Zeker interesse om mee te gaan, met 2 personen (en eventueel onze zoon die autogek is…).

Greetz,

Plumber

Hier ook interesse .
                  Dan is het ons vrij weekend .
                  Wel even kijken hoe het met de afhaling en teruge brengen van mijn zoon gaat .
                  Wacht dus op verdere gegevens en tijdstippen hier alvorens iets proberen te regelen

Intresse, met 2 personen,heb je een richtprijs?Hoe ernaartoe?Verleden jaar meegeweest naar stuttart met pct met bus en was ok.
                    Zie me niet direkt met 30jaar oude 911 tot ginder rijden 😉

8 reacties aan het bekijken - 151 tot 158 (van in totaal 158)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.