Home › Forum › Porsche Uitstappen › Bezoek Porsche Leipzig 4-6 juni : programma online !
- Dit onderwerp bevat 158 reacties, 29 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 14 jaren, 5 maanden geleden door 911-lover.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
Heej JoeBar_S2 ,
Bedankt,
Maar heb ondertussen zelf een programma gevonden waar ik al men foto’s op 1 minuut kan verkleinen, dus als er hier een album verschijnt kan ik ze daar droppen.
Ps als u nog foto’s heeft, mag je ze gerust posten hoor 😀
Hey,
om snel al je fotos te verkleinen, en batch resize kiezen,
je kan zelf de nieuwe naam en auto nummering instellen.
ACDsee downloaden. heeft een trial priod van 30 days…
is zeer goed tooltjeKleine impressie:
http://picasaweb.google.be/ThomasKSCL/Films#5480008102518425650
jammer van de slechte kwaliteit 🙁
edit: op mijn PC heb ik nochtans goede kwaliteit van het filmpje na het uploaden dus niet meer, ben aan het kijken of ik het toch nog op betere kwaliteit kan uploaden, tips altijd welkom. edit 2: / Zou nu iets betere kwaliteit moeten zijn.
Foto’s zelf volgen nog.
have fun.
Ik heb een filmpje in elkaar proberen knutselen (nou ja fotoslide met een muziekje onder zeg maar)
Maar ik kan het niet uploaden wegens schenden van copyright (muziek) Jammer…
Ben even aan het kijken of ik het anders kan regelen…
Als iedereen hier alles neerzet blijft het toch ook overzichtelijk?
Weet niet hoe het hier werkt, maar als je op het Nederlandse forum een fotoalbum opent, moet je alle foto’s verkleinen & daar kruipt dan wel heel veel tijd in.
Schoon hé. Laat je maar gaan als je nog foto’s hebt.
Is er niet zo een eenvoudige manier dat we één gemeenschappelijk album hebben en dat iedereen daar kan in loaden ?Greets,
Rufie.Back to life….back to reality…lalala
Katja is vanmorgen boterkoeken gaan halen om de shock met de voorbije dagen niet te groot te maken. Lief hé.
Kan het niet laten om in dit topic te komen piepen vandaag.
Wat was het gisteren al afkicken om maar 120 te rijden in NL en B.Voor mij persoonlijk was een hoogtepunt de diner bij Porsche zelf. Glaasje bubbels in de hand en ondertussen de Sport Classic bewonderen. Zalig.
Alain & Katja,
Ook van onze kant weerom een dikke proficiat. Super georganiseerd, alles klopte ❗
En het zonnige weer maakte het extra aangenaam 😀 , zelfs mijn vrouw heeft zich goed geamuseerd.
Graag tot volgend jaar,
Gr. Eric & An
@SideWindR: die laatste is een prachtige foto!
ook die met de rode Porsche letters gereflecteerd op de achterkant is super!
staat op nederlandse PFhet was weer fijn, nu op het werk. tegen 120 naar hier tuffen in een Audi 🙁
ontwenningsverschijnselen zijn niet leuk 🙁Ik heb het hele weekend aan jullie gedacht .
Alvast bedankt voor de filmpjes en enkele leuke foto’s .
Zo kan ik me toch iets inleven in wat ik “weeral” gemist hebAnoniem7 juni 2010 om 01:35Zo te zien weeral enkel positieve reacties…HAD EIGENLIJK NIET ANDERS VERWACHT 👿 dus ja jaloers!
Laat maar komen die foto’s en filmpjes 😮Mooi, mooi om dat deze keer vanaf thuis toch iets van mee op te pikken. Toffe filmpkes Sidewindr, volgende keer zijn wij er ook terug bij en dit zonder fout 😉
Laat de rest van de fotos maar snel volgen hé 😀
Zo we zijn ook thuis sinds 20u vanavond. Zonder airco in de Porsche, het was echt bakken vandaag. Vandaar dat we meerdere stops gemaakt hebben en nog lekker genoten vandaag.
Blij te lezen dat jullie zo enthousiast zijn. Het was weer zeer intens leven en dit aan 200 km/u. Aiaiai, dat wordt morgen weer afkicken 🙁
Hartelijk dank voor jullie gezelligheid. We hebben zelf toch ook enorm genoten.
Nu te moe om foto’s en meer details te plaatsen. Bezigheid voor morgen.Groetjes,
Rufie.
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.