Bezoek Porsche Stuttgart

Home Forum Porsche Uitstappen Bezoek Porsche Stuttgart

• Maker
    Discussie
  • Beste Porsche-liefhebbers,

Op vrijdag 16 november bezoeken we de Porsche fabriek in Stuttgart (Zuffenhausen).
    Het bezoek is gepland in 2 groepen van 15 personen (om 10u en om 14u). Omdat Stuttgart niet vlak bij de deur is, en omdat samen leuker is dan apart, vertrekken we op donderdag 15 november rond 13u in de buurt van Ternat met de bus naar Stuttgart. We overnachten in een hotel op 500m van de fabriek. Op vrijdag kunnen we dan de Porsche fabriek en toonzaal bezoeken en de liefhebbers kunnen ook langs het Mercedes museum.

Er zijn nog enkele plaatsen vrij, dus mochten er hier nog liefhebbers zijn: hoe vlugger je reageert, hoe meer kans dat je er bij bent.

Kostprijs: 100€ voor de busreis en hotel/ontbijt. Bezoek aan Porsche fabriek is gratis.

Misschien tot dan!

Wim
    Porschisten vzw

2 reacties aan het bekijken - 16 tot 17 (van in totaal 17)
    • misschien een domme vraag…is er een mogelijkheid dat je alsnog met eigen vervoer kan gaan ? ik zou wel mee willen , maar ik ga no way in een bus dat traject afleggen…. ik gebruik nooit iets anders dan mijn eigen auto’s , tenzij het over water of door de lucht is 😉

Ik ben vorig jaar eens geweest, zeker de moeite als men twijfelt (zelfs het mercedes museum was imposant)

2 reacties aan het bekijken - 16 tot 17 (van in totaal 17)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.